هیاتی از وزارت كشور و مجلس راهی سراوان شد

هیاتی از وزارت كشور و مجلس راهی سراوان شد


معاون امنیتی وزیر كشور از اعزام هیاتی از این وزارتخانه و مجلس برای بررسی حادثه سراوان در استان سیستان وبلوچستان خبر داد.
سردار حسین ذوالفقاری با بیان این‌كه پس از وقوع حادثه سراوان فضاسازی از سوی معاندان و با هدف تحریك مردم بلوچستان انجام شد ادامه داد: متأسفانه در منطقه كورین زاهدان كه پیش از این نیز تحركاتی در آن سابقه داشته درگیری‌ها و تعرضاتی پیش آمد كه منجر به شهادت یكی از مأموران شد و همین موضوع با جوسازی برخی از افراد ادامه پیدا كرد.
وی با بیان این‌كه خوشبختانه با هوشیاری مردم بلوچستان در حال حاضر وضعیت در این منطقه آرام است، گفت: امیدواریم با طرح‌های پیشنهادی دولت و طرح‌های حمایتی كه وجود دارد دیگر شاهد بروز چنین مسائلی نباشیم.
معاون وزیر كشور همچنین درباره حمله یكی از گروهك‌های تروریستی موسوم به جیش‌العدل به خودروی حامل مرزبانان در سراوان نیز گفت: از گذشته تاكنون هراز گاهی گروهك‌های تروریستی تحرك‌های این چنینی را در این مناطق انجام می‌دهند كه یكی از این تحركات نیز روز سه‌شنبه بود كه متأسفانه به یكی از خودروهای مهندسی سپاه تعرض كرده و منجر به زخمی شدن یكی از افراد شد. سرنوشت یك نفر دیگر نیز معلوم نیست و ما در حال بررسی این موضوع هستیم اما بعید است او ربوده شده باشد./ ایسنا