نسخه Pdf

سلفی‌های آوازه‌خوان

سلفی‌های آوازه‌خوان

حتما با تکنولوژی دیپ‌فیک آشنا هستید. یکی از سرگرمی‌های رایج در شبکه‌های اجتماعی که به شما این امکان را می‌دهد تا خود را جای هر کسی بگذارید و تصویر خود را منتاژ کنید. اما یکی از اپ‌های محبوب دیپ‌فیک، Wombo است که به شما اجازه می‌دهد، سلفی‌های آوازه‌خوان بگیرید.
نحوه عملکرد Wombo به این شکل است که باید ابتدا یک سلفی با کیفیت و در زاويه مستقيم از خود بگیرید. حتما یادتان باشد که چشم‌هایتان باز و به سمت روبه‌رو باشد. همچنین اگر دندان‌هایتان معلوم نباشد نتیجه کار مطلوب‌تر خواهد شد. پس از این مرحله، زمان آن رسیده که آهنگ محبوب خود را انتخاب کنید. از میان آهنگ‌هایی که Wombo به شما پیشنهاد می‌دهد یکی را انتخاب کنید و کار را به آن بسپارید. نتیجه کار یک ویدئو از شماست که با تمام وجود در حال خواندن موسیقی با صدای خواننده هستید. این اپ، یکی از محبوب‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی است و تا کنون چند میلیون دانلود داشته است.
Wombo یک اپ سرگرم‌کننده است و ویدئوهای خروجی آن آنقدر جذاب هستند که بتوانید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. اما اگر دنبال آهنگ اختصاصی هستید، باید دست به جیب شوید و اشتراک ماهانه یا سالانه بخرید.