عزیزی خادم: فدراسیون را به کمپ تیم‌ملی می‌برم

عزیزی خادم: فدراسیون را به کمپ تیم‌ملی می‌برم


 
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در برنامه ورز‌ش و مردم حاضر شد و حرف‌هایی زد که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید .
ابتدا درحال حسابرسی هستیم تا ببینیم چه چیزی تحویل گرفته‌ایم.
باید همه چیز را شفاف کنیم تا مردم در جریان باشند، چون این فوتبال متعلق به مردم است.
میزبانی جام‌جهانی حق واقعی فوتبال ایران است. اسکوچیچ و خراطی در جلسه‌ای که داشتند زیربار برگزاری مسابقات به صورت متمرکز نرفتند. به دادگاه بین‌المللی ورزش هم رفتیم. سه بازی میزبان بودیم و از دو جهت باید این موضوع را بررسی کرد.
جلسه ای با شیخ سلمان داشتم و دیدم که او برای تحکیم روابط آمده بود، اما ما موضوعات مدنظر خود را اعلام کردیم. اعتقاد دارم که باید مسالمت‌آمیز رفتار کنیم، اما چیزی که برای ما مهم است ظلمی بود که به فوتبال ایران تحمیل شد.
دادگاه پرونده ویلموتس اوایل تیرماه است، چون آنها خواستار یک جلسه غیرحضوری بودند که ما نپذیرفتیم.
حتی بلیت هواپیما هم به فدراسیون نمی‌دهند، چون در گذشته بدحساب بودیم.
قبل از خورشیدی با چند نفر صحبت کردم. جلسات متعددی گذاشتم و روزی که به فوتبال آمدم به خیلی از افراد صاحب نظر تلفن کردم و خواستم که این سمت را بگیرند. به چند نفر پیشنهاد دادم، اما نیامدند، چون فوتبال ملی به سمتی رفته که خدشه‌دار شده است.
با فساد مبارزه خواهیم کرد. در همین مدت با افرادی همچون دایی، پروین و ... تماس گرفتم و خواستم که به ما کمک کنند، چون فوتبال متعلق به همه آنهاست.
دستمزد داوران هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. افزایش 200 - 300 برابری حقوق داوران را خواهیم داشت.
باید موضوع ممنوعیت حضور خارجی‌ها را در هیأت رئیسه مطرح کنیم. مربی و بازیکن خارجی باید صندوقی ایجاد کنند و به ما ضمانت بانکی بدهند تا چهره فدراسیون خدشه‌دار نشود.
بخش زیادی از بدهی‌ها به شستا پرداخت شده است. ساختمان فدراسیون تغییر نخواهد کرد و باید کمپ را بسازیم و به آنجا برویم!
واگذاری سه دانگ از ساختمان پرسپولیس؟ من چیزی ندیده‌ام!