نسخه Pdf

10 هدیه از طرف سونی

10 هدیه از طرف سونی

با آغاز بهار شرکت سونی برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید-19 در طرحی به عنوان در خانه بازی کنید ده بازی در فروشگاه PlayStation را رایگان کرده است. کافی است وارد اکانت PSN خود شده و این عناوین را به کتابخانه خود اضافه کنید تا برای همیشه به حساب‌تان اضافه شوند. پس اگر حتی الان کنسول PlayStation ندارید، اما در آینده قصد تهیه آن را دارید پیشنهاد می‌کنیم اکانت PSN بسازید و این بازی‌ها را به آن اضافه کنید. برای انجام برخی از این بازی‌ها به عینک واقعیت مجازی سونی نیز نیاز است.
 Abzu: مانند بازی‌های قبلی شرکت سازنده یعنی Jouney و Flowers، این بازی نیز بر خلق صحنه‌های زیبا و به‌یاد ماندنی همراه با آرامش تمرکز دارد که این‌بار پس از دشت‌های سر سبز و صحرا سراغ دنیای زیر آب رفته است.
 Enter the Gungeon: یک بازی پیکسل آرت شلوغ و پر از تیراندازی، گشت و گذار در اتاق‌های مختلف و جمع‌آوری آیتم و آپگرید، ظاهری ساده با هیجانات زیاد.
 Rez Infinite: سفر در دنیایی تخیلی به‌عنوان یک آنتی‌ویروس که باید از انهدام یک هوش مصنوعی جلوگیری کند. فضایی هنری با موسیقی هیجان‌انگیز که می‌توان بدون عینک واقعیت مجازی هم تجربه کرد اما کاملا مشخص است برای استفاده در محیط VR ساخته شده است.
 Subnautica: یک بازی دیگر برای نمایش دنیای زیبای زیر آب، اما در یک سیاره بیگانه و تخیلی با موجودات زنده بیگانه که می‌توانند دوست یا دشمن شما باشند!
 The witness: یکی از بهترین بازی‌های معمایی چند سال اخیر با جلوه‌های بصری بسیار زیبا و بیش از 500 معمای مختلف که در یک دنیای جهان باز در انتظار شماست.
 Astro Bot Rescue Mission: به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی سال، این انحصاری جذاب و پلتفرمر سونی نیز در این فهرست به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 Moss: یک بازی معمایی و ماجرایی دیگر که در آن یک موش در یک محیط واقعیت مجازی زیبا به دنبال رسیدن به رویاهای خود است.
 Thumper: بازی اکشن و ریتمیک با نورپردازی‌های زیبا و سرعت بالا برای دوستداران موزیک و هیجان.
 Paper Beast: تجربه یک دنیای رویایی که از اطلاعات گم شده در اینترنت به وجود آمده و اکوسیستمی عجیب و چشم‌نواز به همراه معماهای فراوان ساخته که در انتظار کشف شدن هستند.
 Horizon: Zero Dawn: بزرگ‌ترین هدیه سونی برای کمک به خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری، بازی انحصاری و محبوب Horizon: Zero Dawn است که از 30فروردین مانند مابقی این لیست به رایگان در اختیار کاربران PSN قرار خواهد گرفت.