مجیدی: هواداران قهرمانی آسیا را می‌خواهند

مجیدی: هواداران قهرمانی آسیا را می‌خواهند

استقلال موفق شد با سه گل تیم الشرطه عراق را شکست دهد و با قدرت در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. این تیم هم مثل پرسپولیس 6 امتیازی شد، با این تفاوت که گل‌های بیشتری به رقبا زده است.
استقلال با 8 گل زده فعلا قوی‌ترین خط حمله غرب آسیا را از آن خود کرده است. در این مسابقه محمد نادری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته که در بازی الاهلی عربستان گل زده بودند، موفق به گلزنی برای این تیم شدند. در اوایل مسابقه یکی از بازیکنان الشرطه به دلیل بی‌احتیاطی و لگد‌کردن پای اسماعیلی از زمین مسابقه اخراج شد.
فرهاد مجیدی پس از این پیروزی شیرین برای آبی‌ها در تحلیل بازی گفت: « همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های 10 نفره سخت است چون حریف یک بازیکن از دست داده و بقیه بیشتر تلاش می‌کنند و این کار را سخت‌تر می‌کند. من در صحبت‌هایم گفتم که حریف خیلی دوید ولی ما خیلی منطقی بازی کردیم؛ هم نتیجه را بردیم  و هم این‌که خودمان را به آب و آتش نزدیم که برای بازی بعدی آماده شویم.» او درباره شانس استقلال برای صعود از گروه چنین جوابی داد: «فکر می‌کنم الدحیل سخت‌ترین رقیب ما در این گروه است ولی چیزی که باشگاه و هواداران می‌خواهند، قهرمانی است. من و بازیکنانم خودمان را برای قهرمانی آماده کردیم و همه تلاشمان را می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»