گل‌محمدی: بازیکنان من شجاع هستند

گل‌محمدی: بازیکنان من شجاع هستند

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، دوباره در آسیا موفق عمل کرده. آنها دو بازی اول مرحله گروهی مقابل الوحده امارات و الریان قطر را بردند و حالا 6 امتیازی هستند. یحیی در این باره می‌گوید: «فکر می‌کنم هر نتیجه‌ای که به‌دست می‌‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. اصلی‌ترین دلیل نتایج خوب پرسپولیس در سال‌‌های اخیر در آسیا و لیگ ایران وجود نسل خوبی از فوتبالیست‌ها در این تیم است. بازیکنان من شجاع هستند. این نسل همیشه جنگجو، مبارزه‌طلب و برتری‌طلب بودند که همیشه برای پیروزی جنگیدند و هیچ‌وقت تسلیم نشدند. فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل موفقیت‌های ما وجود این نسل شجاع در پرسپولیس بوده است.»
اما حرف‌های او درباره بازی با گوا: «در دو بازی که از گوا دیدم متوجه شدم تیمی منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالاست. به هر صورت سورپرایز لیگ قهرمانان هستند. مطمئنم بازی راحتی نداریم و باید باتمرکز باشیم. حریف در ضدحمله و انتقال به حمله خیلی خطرناک است و باید از این موضوع مراقبت کرده و اجازه ندهیم از این طریق به گل برسند.»
پرسپولیس چطور می‌تواند در این مسابقه برنده باشد؟ یحیی تحلیلش را می‌گوید: «باید به شکلی بازی کنیم که خودمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهیم. این امر هم مستلزم این است که در این مسابقه بتوانیم با پاس های کوتاه و سرعت دادن به بازی از فضای کنار و عمق‌شان خوب استفاده کنیم. از این طریق می‌توانیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه گوا ایجاد کنیم.»