کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

یک قصابی که اقدام به فروش حیوانات حرام‌گوشت کرده بود، پلمب شد.یکی از شهروندان ساکن محدوده غرب تهران از فعالیت غیرقانونی یک واحد صنفی قصابی در حوالی بلوار مرزداران و فروش گوشت آبزیان حرام‌گوشت به پلیس اطلاع داد. پس از اطلاع، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بررسی‌ها را آغاز کردند. معلوم شد مالک این واحد صنفی اقدام به فروش گوشت آبزیان حرام‌گوشت به مشتریان خودکرده و با هماهنگی انجام‌شده از سوی دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ تهران و کارشناسان سازمان دامپزشکی استان تهران، واحد صنفی پلمب شد.۲۲کیلوگرم گوشت ماهی مرکب از این واحد صنفی کشف و متصدی هم به دادسرا معرفی شد.
شرور سابقه‌دار ملقب به خرس از سوی مأموران پایگاه امنیت عمومی کرمان بازداشت شد. مأموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار با جرایم متعدد ازجمله ایجاد رعب و وحشت، عربده‌کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم‌ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت‌نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک‌خانه را که تحت تعقیب بود، شناسایی و هنگامی‌که مزاحم یک زن شده بود، دستگیر کردند.
مردی که با فریب پزشکان از آنها کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد. گزارش‌هایی در دستور کار مأموران کلانتری استان کرمانشاه قرار گرفت که نشان می‌داد مردی در استان‌های مختلف کشور پزشکان را فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است. او تحت تعقیب بود تا این‌که سرانجام دریکی از روستاهای کرمانشاه بازداشت شد. تاکنون 12نفر از این مرد که پزشک قلابی بود، شکایت کرده‌اند. متهم به بهانه‌های مختلف از آنها یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.او در آخرین اقدام مجرمانه‌اش می‌خواست خودروی مزدا3 و مبلغ 70میلیون تومان پزشکی را هم تصاحب کند که ناکام مانده و بازداشت شد.