حسن یزدانی:برای شادی دل مردم  تلاش می‌کنم

حسن یزدانی:برای شادی دل مردم تلاش می‌کنم


حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران که واکسن کرونا را دریافت کرد در این مورد می‌گوید:«خب این اتفاق خوبی بود که افتاده است. حالا ورزشکاران با خیال راحت‌تری ورزش می‌کنند و از لحاظ ذهنی آرامش دارند.»
یزدانی این را گفت و ادامه داد:« جای تشکر دارد از دکتر سلطانی‌فر که شرایط تزریق واکسن را فراهم آوردند و امیدوارم واکسن جواب دهد و هیچ مشکل و عوارضی نداشته باشد و ورزشکاران بتوانند با خیال آسوده به تمرینات آمادگی بپردازند.»
یزدانی با بیان این‌که امیدوار است تا واکسن به زودی به همه مردم ایران و جهان تزریق شود، ادامه داد:« خوشبختانه کشتی‌گیران در گروه‌های مختلف واکسن کرونا را می‌زنند و ان‌شاا... تمام مردم خودمان هر چه سریعتر با دسترسی به این واکسن بر کرونا علبه کرده و سلامتی و شرایط عادی به خانه‌های مردم بازگردد.»
نماینده ایران در المپیک توکیو درباره حضور در این رقابت‌ها هم می‌گوید:«کشتی‌گیران ایران برای المپیک نهایت تلاش خود را برای شادی دل میلیون‌ها ایرانی انجام خواهند داد تا خوشرنگ‌ترین مدال‌ها به‌دست آید‌. شرایط در بازی‌های المپیک اصلا قابل پیش‌بینی نیست اما تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا سرحد امکان می‌جنگند و کم نمی‌گذارند، مردم هم دعا کنند که نه تنها کشتی‌گیران بلکه همه ورزشکاران بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال را به‌دست آورند و دل مردم شاد شود.»