کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

رئیس دفتر نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی به اتهام قاچاق سوخت بازداشت شد. حجت‌الاسلام سعید راشکی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهردر این باره گفت‌: ‌رئیس دفتر نماینده ایرانشهر در زمینه قاچاق سوخت دستگیر شده و بازداشت است و تحقیقات ادامه دارد تا میزان ارتشا و آنچه حاصل کردند،مشخص شود.‌ این متهم حدود چهار روز پیش بازداشت شده و در اختیار اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان برای انجام تحقیقات است . با گذر زمان و روشن شدن موضوعات در صورت اثبات اقدام قضایی انجام می‌شود. این پرونده در ادامه همان پرونده بازداشت رئیس شرکت نفت ایرانشهر است از پرونده شرکت نفت اغلب کارمندان شرکت نفت به جز یکی ، دو نفر بازداشت شده‌اند.
 یکی از اراذل و اوباش متواری  معروف به «شِرِک» در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی ‌کرمان‌ بازداشت شد. با گزارش متعدد شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای نوامیس، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت  از سوی  یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار معروف به «‌شِرِک» پیگیری موضوع‌ در دستورکار ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان قرار گرفت. در جریان تحقیقات‌، مخفیگاه متهم ‌شناسایی و او بازداشت شد. بررسی ‌سوابق این متهم نشان می‌دهد که او دارای سوابقی از جمله نزاع و درگیری، ایجاد رعب و وحشت، قدرت‌نمایی با سلاح، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و... داشته است.
 واژگونی اتوبوس درورودی شهرکرمانشاه منجربه مصدومیت پنج نفرشد .
ساعت هفت صبح سه شنبه هفتم اردیبهشت امسال‌، ‌این اتوبوس از تهران به ‌مقصد کرمانشاه ‌در حرکت بود که مقابل قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه واژگون شد . پنج نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم و ‌از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. نبود توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت بالا، خستگی و لغزنده بودن جاده باعث این حادثه شد.
آتش‌سوزی خانه‌ای در شهر بابل مرگ دو نفر را رقم زد . این آتش‌سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز خانه‌ای ‌در روستای « ولیک » بخش خشرودپی شهر بابل رخ داد. در این حادثه یک جوان ۳۰ ساله و کودکی ۲ ساله که پدر و پسر بودند، فوت شدند.
حادثه انفجار مخزن اسید سولفوریک در اصفهان منجر به مصدومیت سه نفرشد . انفجار مخزن اسید سولفوریک در شرکت روغن عالی شهرک رازی شهرضا استان اصفهان رخ داد. با حضور نیروهای امدادی اورژانس در محل سه نفرمصدوم ‌بعداز اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل و بستری شدند.
پلیس در جست‌وجوی افرادی است که به دلیل اختلاف‌مالی با خانواده‌ای، پسر خردسال آنها را ربوده و به مکان نامعلومی برده‌اند. اول اردیبهشت امسال فردی به پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان رفت و شکایت کرد که پسر 10ساله‌اش در روستایشان در حال بازی بوده که سرنشینان خودروی پرایدی به زور او را داخل خودرو انداخته و با ربودن وی متواری شدند. در جریان تحقیقات پلیس معلوم شد آدمربا‌ها با شاکی اختلاف داشته‌ وچون موفق به گرفتن پول خود نشده‌اند این آدمربایی را رقم زده‌اند. تحقیقات پلیس برای دستگیری آدمرباهای فراری و نجات گروگان خردسال ادامه دارد.