برگزاری نشست تخصصی طراحی اسباب‌بازی

برگزاری نشست تخصصی طراحی اسباب‌بازی


«طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی» عنوان نشستی تخصصی است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان برگزار می‌شود.
به گزارش جام‌جم، این نشست با حضور فابیو گواریچی، طراح اسباب‌بازی از کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.
نشست طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی در ادامه نشست‌های تخصصی رویدادملی اسباب‌بازی ساعت18و30دقیقه ‌شنبه ۱1اردیبهشت۱۴۰۰ در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.
برهمین اساس در این نشست که با همکاری دانشگاه پلی‌تکنیک میلان برگزار می‌شود، گواریچی درباره اهمیت چهارچوب‌های آموزشی و هیجانی در طراحی یک اسباب‌بازی موفق سخن خواهد گفت.
گواریچی، مخترع، طراح، علاقه‌مند به اسباب‌بازی و محصولات آموزشی و متخصص استراتژی طراحی و مدیریت است و سال2015 پس از 10سال همکاری با شرکت‌های مطرح و همچنین موسسه‌هایی مانند دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و بنیاد اوتیسم ترنتینو، شرکت ثبت‌اختراع و طراحی مستقر در میلان و متخصص خدمت به صنعت اسباب‌بازی را با نام toy تأسیس کرد.او همچنین استاد مدعو در دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و مشاور طراحان و شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه اسباب‌بازی است.علاقه‌مندان برای حضور در نشست طراحی اسباب‌بازی در چهارچوب آموزشی و هیجانی می‌توانند به بخش پیام خصوصی صفحه اینستاگرام ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad مراجعه کنند.این نشست از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های‌رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان برنامه‌ریزی شده است.