حق با شماست

حق با شماست

# اتکا-مرغ
امیری از تهران:
فروشگاه اتکا، مرغ بسته‌بندی و تکه شده را با قیمت 80 هزار تومان به فروش می‌رساند. آیا این نرخ‌ها قانونی است؟

# بازنشسته-بانک
جلیل ابراهیمی از مشهد:
 طبق قانون، حقوق بازنشسته‌ها باید 90‌درصد حقوق شاغلان باشد اما اینجانب که سال 99 از پرسنل شاغل پست بانک بودم هشت میلیون و 600 هزار تومان دریافت می‌کردم که اکنون پس از بازنشستگی و بعد از همسان‌سازی حقوق‌ها،‌ چهارمیلیون و 900 هزار تومان دریافت می‌کنم. برای پیگیری این موضوع، درخواست ملاقات با مدیرعامل پست بانک را داشتیم که ایشان پاسخگوی بازنشسته‌ها نیستند. از وزیر ارتباطات خواهشمندیم به وضعیت حقوق بازنشستگان پست بانک توجه کنند.

# تحریم-فرصت
توانا از تهران:
 تحریم‌های بین‌المللی، بهترین پشتیبان و موقعیت برای تولید داخلی است و امیدوارم مسؤولان از این موضوع غافل نشوند.

# تاکسی-کرایه
حمیدی از تهران:
 بعضی از رانندگان تاکسی، کرایه را بیشتر از نرخ مصوب افزایش دادند. از مسؤولان تقاضا دارم رسیدگی کنند.

#کمبود-بیمارستان
اسدی از قائمشهر:
در اوضاع و احوال کرونا شهرستان قائمشهر فاقد بک بیمارستان مجهز و مناسب است و هنوز بسیاری از بیماران مجبورند برای درمان به یکی از شهرهای همجوار مراجعه کنند. این زیبنده شهری مثل قائمشهر نیست.

#مرخصی-زندانی
بدیعی از تهران:
از دستگاه محترم قضا می‌خواهم به زندانیان موادمخدر مرخصی طولانی مدت ندهند. این افراد در روزهای مرخصی هم اقدام به توزیع موادمخدر می‌کنند.

# سرعت-نت
خلیلی از اصفهان:‌
با توجه به افزایش مصرف پهنای باند اینترنت و لزوم فراگیر بودن اینترنت قوی در کل کشور، خواهشمند است نسبت به افزایش کیفیت و سرعت اینترنت اقدامات اساسی صورت بگیرد.

#شوخی-محدودیت
سجودی از تهران
نوع برخورد دولت در رابطه با محدودیت‌ها بسیار تبعیض‌آمیز است. الان سه هفته است بازار تعطیل است اما تمام مغازه‌ها-در خیابان‌ها باز هستند. هر صنفی زورش برسد کسبه‌اش کار می‌کنند. با این اوصاف محدودیت برای کنترل بیماری یک شوخی است.