سردار: قهرمانی و هت‌تریک شگفت‌انگیزه!

آزمون، دوباره گل کاشت

سردار: قهرمانی و هت‌تریک شگفت‌انگیزه!


سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی بالای ابرهاست. او با زنیت هت‌تریک قهرمانی کرد و برای دومین سال متوالی شانس زیادی برای آقای گلی دارد. او دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ روسیه، با 19 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار دارد. نزدیک‌ترین
تعقیب کننده سردار آرتم ژیوبا همبازی‌اش در زنیت است که سه گل کمتر زده. با روحیه‌ای که سردار دارد بعید به نظر می‌رسد آرتم شانس این را داشته باشد در دو هفته باقی مانده سردار را بگیرد. دو بازی باقی‌مانده زنیت با تیم‌های اوفا و تامبوف است که هر دو طعم گلزنی سردار را چشیده‌اند.
در بازی اخیر زنیت مقابل لکوموتیو مسکو، مهاجم ایرانی آتش بازی راه انداخت. او موفق شد هت‌تریک کند و نقش اول قهرمانی تیمش باشد. بعد از بازی آمارهایی که از سردار در طول فصل منتشر شد همگی نشان می‌داد او برترین مهاجم در بین مهاجم‌هاست؛ چه از نظر موقعیت سازی و چه از نظر میانگین گلزنی. بعد از این بازی سردار در حالی که ذوق زده بود و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، به دوربین باشگاه زنیت گفت: «قهرمانی و هت‌تریک من. این شگفت‌انگیزه. این رویائیه.»
او به دوربین‌های تلویزیونی هم گفت: «احساس سومین قهرمانی متوالی زنیت عالی است. صادقانه بگویم تاکنون چنین فضایی را تجربه نکرده‌ بودم. در دو بازی باقی مانده فصل به عنوان قهرمان بازی خواهیم کرد. این بهترین فصل حضورم در زنیت بود. ما در قهرمانی هت‌تریک کردیم، زیرا همه تمرکز بازیکنان در بازی با لکوموتیو مسکو روی پیروزی بود. کار سختی را در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم و باید خوب کار کنیم.»
البته برای سردار در روسیه دیگر واژه رویایی وجود ندارد. او آقای گل شده و به قهرمانی چندبار رسیده. حتی موفق شده در لیگ قهرمانان هم با پیراهن تیم‌های روسی خوش بدرخشد. خیلی‌ها تصور می‌کنند بازی با اوفا و تامبوف دو بازی آخر آزمون در لیگ روسیه است. این بازیکن پیشنهادهای خوبی دارد و باشگاه زنیت هم بعید است بتواند مقابل این پیشنهادها مقاومت کند. آنها برای جذب سردار 10 میلیون دلار هزینه کردند و حالا می‌خواهند با چیزی حدود 25 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برسانند. این یعنی یک معامله دو سر برد. آزمون در طول سه فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای برای زنیت داشت و برای خود پیشنهادهای خوبی دست و پا کرد. باشگاه روسی هم نه تنها هزینه خرید و دستمزد سردار را
در آورده که حالا با فروش او می‌تواند پول زیادی به جیب بزند. اکثر کارشناسان روسی هم بعد از درخشش سردار در فصل جاری تاکید کرده‌اند او می‌تواند به باشگاه بزرگتری نقل‌مکان کند.