حق با شماست

حق با شماست

 #قطع_ آب
دلیری از صومعه‌سرا:
ما در بازارجمعه زندگی می‌کنیم؛ هفته گذشته بدون اطلاع قبلی از اول صبح، آب‌خانه قطع شد و بعد از گذشت حدود 10ساعت، همچنان قطع بود. واقعا آب نیاز اساسی است و بهتر است قبل از قطع  طولانی‌مدت به مردم منطقه اطلاع‌رسانی شود تا تدبیری برای تهیه آب چند ساعت‌شان
داشته باشند.

کانال_ صالحیه
شهروندی از گیلان:
وضعیت کانال آب بلوار صالحیه در صومعه‌سرا، واقعا ناخوشایند است. در تعجبم که چطور ممکن است در کانالی به این بزرگی که در وسط شهر است تا این اندازه زباله ریخته و رها شود و کسی هم به آن توجهی نکند؟ این اتفاق باعث شکل‌گیری منظره بسیار زشتی شده که اگر گردشگری از شهر و کشور دیگر وارد شهر شود، بدون شک به حال مردمان ساکن در منطقه تأسف می‌خورد، ای‌کاش برای خودمان ارزش قائل باشیم.

#کشاورزی- بی-‌آبی
ربیع از لاهیجان:
رودخانه روستای چمثقال خشک است و در این فصل سال، هنوز کشاورزی مردم روستا شروع نشده؛ این در حالی است که مسؤولان مدام وعده فراهم کردن آب برای کشاورزی را می‌دهند ولی فعلا که قدمی برداشته نشده است. در چنین شرایطی، مردم روستا که از راه کشاورزی معاش خودشان را می‌گذرانند، چطور باید
زندگی کنند؟

#وام_ سهام
نامدار از تهران:
اخبار و رسانه‌ها از مراحل اینترنتی وام سهام عدالت و سهولت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک‌ها می‌گویند اما اگر در این مسیر، کسی با مشکلی مواجه شد و نتوانست با برنامه‌های آنلاین بانک‌ها کار خودش را پیش ببرد، چه کسی پاسخگوست؟ کاش راه‌حل دومی هم برای این اقدام اندیشیده می‌شد.

#روز - کارگر
اکبری از تهران:
روز  کارگر  که نزدیک می‌شود، همه از این قشر زحمت‌کش و آسیب‌دیده حرف می‌زنند، حمایت می‌کنند و می‌خواهند  تا دل آن‌ها را به دست بیاورند در حالی که در تمام طول سال، کسی به فکر آن‌ها نیست؛ کسی نمی‌داند که کارگران در دوران کرونا چه آسیب ها و چه مشکلاتی را بر دوش کشیدند. به عنوان یک کارگر می‌خواهم به همه بگویم که تقدیر و تشکر در روز کارگر ، اتفاق خوشایندی برای من نیست . پس اگر قرار است به فکر ما باشید، به حرف هایمان گوش کنید.