عینک زن جوان راز مرد شیطان صفت را فاش کرد

عینک زن جوان راز مرد شیطان صفت را فاش کرد

 عینک طبی جا مانده از زن جوان که قربانی راننده شیطان صفت شده بود، راز جرایم سیاه  مرد میانسال را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل زمستان سال گذشته زن جوانی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی55 ساله به اتهام آدم‌ربایی وتجاوز به عنف شکایت کرد.
در ادامه پرونده به اداره 16پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی درجریان تحقیقات پلیسی گفت: شب حادثه از شرکت محل کارم بیرون آمدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم اما خبری از تاکسی نبود. چون عجله داشتم وقتی راننده میانسال خودروی زانتیا مقابلم توقف کرد و مقصدم را گفتم، سوارشدم و او حرکت کرد. اما بعداز طی مسافتی با ادعای این که مسیر درحال تعمیر است، تغییر مسیر داد که ناگهان سر از جاده بهشت‌زهرای تهران در آوردم. اعتراض کردم تا توقف کند که توجهی نکرد. درها قفل بود و با چاقو مرا به کشتن و دفن کردن جسدم در بیابان تهدید کرد. وقتی مقاومت مرا دید، از خودرو بیرونم انداخت و فرارکرد. چند کارگر که به محل کارشان می‌رفتند مرا دیدند و نجاتم دادند.
بعداز این شکایت بود که دو زن دیگر نیز به اداره پلیس آگاهی تهران رفتند و شکایت‌های مشابهی مطرح کردند. معلوم شد یکی از آنها از سوی متهم مورد تجاوز قرارگرفته اما دیگری که زن 18ساله تازه عروسی بوده توانسته در میان راه ، خود را از خودروی در حال حرکت به پایین پرت کند و نجات یابد. او به‌سختی توانسته تلفنی با شوهرش حرف بزند و نشانی محلی که از خودرو بیرون افتاده بوده را اطلاع دهد. همچنین یکی از شاکیان گفته بود موقع درگیری با متهم فراری عینک طبی‌اش در خودروی او افتاده است.
تحقیقات از این افراد نشان می‌داد مرد میانسال ازهیچ‌کدام ازشاکیان اموال، گوشی یا پول سرقت نکرده است. جست‌وجوها در این چند ماه برای دستگیری متهم  ادامه داشت تا این‌که روزهای پایانی هفته گذشته ماموران به خودروی زانتیایی در غرب تهران مشکوک شدند که درصدد سوارکردن زن جوانی به عنوان مسافر بود. از راننده خواستند توقف کند و مدارکش رانشان دهدکه او بر سرعتش افزود و فرارکرد که در تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد. متهم مدعی بود به دلیل این‌که  جریمه خلافی‌هایش زیاد بوده و آن را نپرداخته فرارکرده اما در بازرسی از خودرویش عینک طبی  یکی از زنان شاکی پیدا شد. در ادامه متهم در مواجهه حضوری با شاکیان پرونده از سوی آنها شناسایی شد.
با توجه به اظهارات ضد ونقیض متهم تحقیقات از او در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.