کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زهک در درگیری با اشرار به شهادت رسید. ساعت 17 و
55 دقیقه عصر چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت امسال، ستوان‌یکم مهدی شهرکی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک برای انجام ماموریت شناسایی به یکی از جاده‌های فرعی شهرستان مذکور اعزام شده بود که در کمین اشرار مسلح گرفتار گردید و به شهادت رسید. عاملان شهادت وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
سقوط پژو ۴۰۵ به زیر پل در محور راین به جیرفت به مرگ چهار نفر و مصدومیت دو تن دیگر منجر شد. صبح پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت امسال این خودروی پژو 405 در محور راین به جیرفت در حرکت بود که به دلایلی نامعلوم به زیر پل سقوط کرد. زن 28 ساله و کودکی دوساله مصدوم و یک زن، یک مرد و دو کودک هم فوت شدند.
سه نفر در پی لایروبی چاه در شهرستان قیروکارزین استان فارس دچار حادثه شده و فوت کردند. مردی ۳۴ساله برای لایروبی به داخل یک چاه ۲۰متری رفته بود. دو نفر دیگر وقتی پی بردند او درون چاه گرفتار شده، وارد چاه شدند تا نجاتش دهند که خودشان به علت کمبود اکسیژن درون چاه، دچار حادثه شده و هر سه نفرشان فوت کردند.
درگیری میان دو برادر و مردی که با او اختلاف داشتند باعث مرگ هر سه نفرشان شد. فردی تلفنی به پلیس 110 شهرستان شیراز اطلاع داد تیراندازی در خانه‌ای در یکی از خیابان‌های شهر رخ داده است. پلیس جسد یکی از برادران جوان را در پاگرد راه‌پله طبقه اول و جسد مرد جوان و یک مرد میانسال را در محل‌های دیگر ساختمان پیدا کردند. دو نفر از مقتولان با هم برادر بودند و اختلاف مالی با مردی 52ساله داشتند که او را به خانه خواهرشان دعوت کردند. سپس میان آنها درگیری رخ داده که یکی از برادران بر اثر ضربه چاقو کشته می‌شود. مرد میانسال زخمی هم قصد فرار داشته که برادر مقتول او را با سلاح شکاری کشته و بعد خودکشی کرده است.