روایت زندگی سردار شهید هادی سعیدی در مستند «سردار بی‌قرار»

روایت زندگی سردار شهید هادی سعیدی در مستند «سردار بی‌قرار»


فیلمبرداری مستند «سردار بی‌قرار» به کارگردانی فردین جلیل که به زندگی سردار شهیدهادی سعیدی می‌پردازد، مدتی پیش به پایان رسید.
به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلمبرداری مستند سردار بی‌قرار به کارگردانی فردین جلیل و تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید قنبری که اواخر فروردین در شهرستان لردگان استان چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده بود، مدتی پیش به پایان رسید. این مستند 70دقیقه‌ای این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و احتمالا تا اوایل مرداد آماده پخش می‌شود.
سردار بی‌قرار ضمن معرفی کوتاه شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان لردگان به زندگی سردار شهید هادی سعیدی می‌پردازد و در حقیقت بخش‌هایی از زندگی این سردار شهید در این مستند بازسازی شده که برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید. شهید هادی سعیدی متولد سال1347 در روستای ابواسحاق از توابع شهرستان لردگان بود. وی از 12سالگی هم در جبهه حضور ‌داشت هم به تحصیل می‌پرداخت. وی در 18سالگی با سمت فرمانده اطلاعات و عملیات در عملیات والفجر10(شاخ‌شمیران) توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت تیر مستقیم به شهادت رسید.
روح‌ا... جلیل، نرجس نادری، سارا کرمی، عذرا اقبال‌سعیدی، خیبر اقبال‌سعیدی، ظفر سعیدی، سعید قنبری، ماندنی سعیدی، زهرا اسماعیلی، سعیده سعیدی و بازیگران خردسال عسل سعیدی و آریا سعیدی بازیگران این مستند هستند.