احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟

گل‌محمدی: رفتار تیم رقیب غیرحرفه‌ای بود

احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟

یحیی گل‌محمدی به حمله استقلالی‌ها علیه جهرمی بعد از شوخی‌اش با هواداران این باشگاه واکنش نشان داد. او حرف‌های دیگری هم زد که خلاصه‌ای از آن را در زیر می‌خوانید؛
بازیکنان ما دنبال حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید رخ می‌داد.
هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟
آقای آذری‌جهرمی هوادار دوآتشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. استقلالی‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.
ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشتیم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم.
 از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند.
قبل از دربی استقلالی‌ها بیانیه‌ای درباره داوری منتشر کردند که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود.
خبرهایی شنیدم که  امروز جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.