پاسخ موشكی مقاومت به جنایات صهیونیست‌ها

پاسخ موشكی مقاومت به جنایات صهیونیست‌ها


مقاومت فلسطین، در نهمین روز پاسخ موشكی به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شهر «اوفاكیم» را هدف قرار داد.
به گزارش فارس، گروه مقاومت «كتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، این حمله موشكی را انجام داد.
منابع آگاه نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر و هشدار در شهرك‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر دادند. رژیم صهیونیستی از ساكنان شهرك‌های صهیونیست‌نشین خواسته تا به پناهگاه‌‌ها بروند و تا اطلاع‌ ثانونی در آنجا باقی بمانند.
لحظاتی پس از اعلام حمله موشكی به اوفاكیم در جنوب اسرائیل، پایگاه خبری الجزیره از شلیك موشك‌های جدید به سوی جنوب شهر «عسقلان» (اشكلون) و تلاش گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای رهگیری آنها خبر داد.
رسانه‌های صهیونیستی اعتراف كردند كه در عملیات دیروز مقاومت فلسطین، به چندین ساختمان در این شهر آسیب وارد شده و یك شهرك‌نشین صهیونیست نیز زخمی شده‌ است.
براساس این گزارش، دست‌كم دو موشك از گنبد آهنین در جنوب عسقلان عبور كردند و شهرك‌های بلدات زیكیم و كرمیا در جنوب این شهر، هدف موشك‌های مقاومت قرار گرفتند.
القسام همچنین اعلام كرد كه یك تجمع از نظامیان صهیونیست در نزدیكی زیكیم را هدف قرار داده است.
 منطقه صهیونیست‌‌نشین «أشكول»
مقاومت فلسطین همچنین دیروز، منطقه وسیع اشكول در جنوب سرزمین‌های اشغالی و هم‌مرز با نوار غزه را هدف قرار داد كه طی آن چندین ساختمان به‌شدت آسیب دید و به اعتراف صهیونیست‌ها، دست‌كم ۱۴صهیونیست زخمی شدند كه حال چهار نفر از آنها وخیم است و دو شهرك‌نشین نیز كشته شدند. كتائب القسام حمله موشكی به پایگاه «مفتاحیم» در این منطقه را برعهده گرفت و سرایا القدس نیز تایید كرد كه چندین خمپاره به سوی این منطقه شلیك كرده است.
پایگاه شنود یگان ۸۲۰۰ (أوریم) در صحرای نقب و تقریبا ۳۰ كیلومتری بئرالسبع از دیگر مقرهایی بود كه دیروز برای دومین روز متوالی از سوی نیروهای مقاومت هدف قرار گرفت. مهم‌ترین تاسیسات شنود الكترونیك ارتش اسرائیل در پایگاه شنود الكترونیك أوریم قرار دارد كه بخشی از یگان ۸۲۰۰ است.
پایگاه نظامی «رعیم» در نزدیكی مرزهای نوار غزه نیز دیگر پایگاه هدف قرارگرفته با موشك، از سوی كتائب القسام بود.
گروه مقاومت القسام همچنین اعلام كرد كه پایگاه پشتیبانی نظامی «صوفا» واقع در شرق «رفح» را مانند روز دوشنبه با خمپاره‌ هدف قرار داده است. شاخه نظامی حماس در ادامه اعلام كرد كه شهر «سدیروت» را نیز با خمپاره‌ هدف قرار داده است.
 پایگاه نظامی «ناحل عوز»
گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام كرد كه پایگاه نظامی «ناحل عوز» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی و شمال‌غرب صحرای النقب در نزدیكی مرزهای نوار غزه را با خمپاره هدف قرار داده است.
سرایا القدس همچنین مسؤولیت شلیك خمپاره به سوی شهر كیسوفیم را برعهده گرفت. شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین اعلام كرد كه پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در «ایرز» را با چندین خمپاره هدف قرار داده است. رسانه‌های صهیونیستی نیز اعتراف كردند كه در حمله دیروز مقاومت به این منطقه، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند كه حال دو نفر از آنها وخیم است. پایگاه خبری الجزیره با اشاره به شلیك خمپاره‌های مقاومت به نزدیكی گذرگاه «بیت حانون» در شمال نوار غزه، خبر داد كه یك نظامی صهیونیست دیگر در عملیات خمپاره‌ای نزدیكی این گذرگاه، زخمی شده است.
كتائب القسام اعلام كرد كه در پاسخ موشكی دیروز به تجاوزهای رژیم صهیونیستی، مانند روز دوشنبه شهر اشدود را نیز هدف قرار داده است.