کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

دو شرور سابقه‌دار و قاتل فراری که تحت تعقیب پلیس شهرستان سلسله بودند، بازداشت شدند. چند روز پیش وقوع یک فقره درگیری در یکی از خیابان‌های شهر سلسله و به قتل رسیدن دو نفر به پلیس گزارش شد. تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که دیروز رد دو قاتل و شرور سابقه‌دار به دست آمد و بازداشت شدند. مأموران در عملیاتی دیگر ۹ نفر را که محرک و مسببان اصلی این درگیری بودند، شناسایی و بازداشت کردند.
دو مرد که باانگیزه سرقت کارت‌بانکی دوست‌شان، او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بودند، بازداشت شدند. بامداد بیست و هفتم اردیبهشت امسال وقوع آتش گرفتن خودروی سواری پراید در حومه شهرستان بهبهان به پلیس گزارش شد. جسد سوخته مردی در صندلی عقب خودرو کشف شد. با استعلام از پلاک خودرو، هویت مقتول به دست آمد و خانواده‌اش شناسایی شدند. این در حالی بود که مأموران رد دو نفر از دوستان وی را در این ماجرا به دست آوردند و آنها دستگیر شدند. متهمان در بازجویی پلیسی به قتل دوست‌شان اعتراف کردند. آنها وقتی فهمیدند در کارت‌بانکی دوست‌شان پول است، او را کشتند تا حسابش را خالی کنند.
پسر 12ساله در یکی از محله‌های کرمانشاه به علت خفگی ناشی از بلعیدن توپ پینگ‌پنگ فوت کرد. مردی نزد مأموران کلانتری ۲۲بهمن شهر کرمانشاه رفت و اعلام کرد ساکن محله گلریزان است و پسر ۱۲ساله‌اش به‌نام کارن، مشغول بازی با توپ پینگ‌پنگ بوده که آن را بلعیده است. مأموران موضوع را بررسی کردندکه معلوم شد او براثر بلعیدن توپ دچارخفگی شده که هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است.
نزاع و درگیری ملکی در شهرستان کوهرنگ به مرگ سه نفرو زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد. نزاع و درگیری ملکی در شهرستان کوهرنگ منطقه بیرگان، به پلیس گزارش شد. زمانی که مأموران در محل حضور یافتند، مشخص شد سه نفر با شلیک گلوله کشته‌شده و سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. با تحقیقات پلیسی رد یک متهم در این پرونده به دست آمد که دستگیر شد. با اعتراف وی معلوم شد دو نفر دیگر در این ماجرا نقش داشتندکه آنها نیز تحت تعقیب قرارگرفتند و بازداشت شدند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری بقیه افراد فراری در این پرونده ادامه دارد.