روزشمار

روزشمار

تولد ایکر مقدس
20 می 1981
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید و تیم‌ملی اسپانیا که امروز 40 ساله می‌شود ازجمله بازیکنانی است که هم رئالی‌ها و هم رقبایش او را دوست دارند.
او نزدیک به 17 سال در رئال مادرید بازی کرد و از تیم C کارش را شروع کرد و در نهایت به تیم اصلی رسید. او سال‌ها نیز گلر اول تیم‌ملی اسپانیا بود. کاسیاس از آن دست بازیکنانی است که شاید بازیکنان معدودی افتخارات او را داشته باشند. او علاوه بر قهرمانی
در یورو و جام‌جهانی، با رئال نیز به قهرمانی‌های متعددی از جمله لالیگا، کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان رسید.
هفتمین قهرمانی رئال
20 می 1998
فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 98-1997 در شهر آمستردام هلند و بین دو تیم یوونتوس و رئال برگزار شد. این ششمین سالی بود که لیگ قهرمانان در شکل جدید برگزار می‌شد. یوونتوس برای سومین فصل متوالی به فینال این بازی‌ها رسیده بود و می‌خواست طلسم‌شکنی کند اما شاگردان یوپ هاینکس آلمانی بانوی پیر را بار دیگر در حسرت قهرمانی در UCL گذاشتند. رئالی‌ها با تک گل پردراگ میاتوویچ توانستند یووه را شکست داده و به هفتمین جام قهرمانی خود در اروپا برسند. در هر دو تیم هم کلی ستاره بازی می‌کردند. در حالی که یووه بازیکنانی همچون زیدان، دل پیرو، اینزاگی، ادگار داویدز و دیدیه دشان را در اختیار داشت، بازیکنانی همچوت رائول، سیدورف و روبرتو کارلوس هم در رئال بازی می‌کردند.