حق با شماست

حق با شماست

#اتوبوس- فرسوده
کمالی از تهران:
 بسیاری از اتوبوس‌های خطوط تندروی شهر تهران فرسوده شده‌اند و نیاز به نوسازی دارند. امیدوارم این نوسازی هرچه زودتر انجام شود.

#کوره- آجرپزی
هادوی از تهران:
 وضعیت زندگی در کوره‌های آجرپزی شمس‌آباد اسفبار است و متاسفانه این افراد از امکانات اولیه نیز برخوردار نیستند. چرا دولت به وضعیت این افراد رسیدگی نمی‌کند؟

#اجاره- مسکن
باقری از تهران:
 امیدوارم با شروع شناسایی منازل خالی و سختگیری دولت نسبت به مالکان، اجاره‌خانه و قیمت مسکن روندی کاهشی داشته باشد و اجرای این قانون نیز متوقف نشود.

#فشار- صاحبخانه
صادقیان از تهران:
 تعیین اجاره‌های سرسام‌آور توسط مالکان بدون هیچ رأفتی باعث فشار بسیار زیادی به مستأجران شده و روزبه‌روز فقر در بین این افراد بیشتر می‌شود.

#سرعت- اتوبان
صالحی از تهران:
 سرعت خودروها در اتوبان شهید بابایی بسیار زیاد است و این خودروهای متخلف با نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت، از سرعت خود می‌کاهند تا جریمه نشوند.

#مددسرا- سرقت
شهروندی از تهران:
فعالیت مددسرای منطقه21 که در محله مسکونی واقع‌شده ، باعث ایجاد سرقت‌های خرد و ناامنی برای اهالی این منطقه شده است.

# ساماندهی- مختاری
ساجدی از تهران:
 از شهرداری منطقه11 تقاضا دارم دستفروشان، موتورسیکلت‌ها و وانتی‌های محله مختاری را سروسامان دهد.

#قند- شکر
تقوی از تهران:
چرا دولت قیمت مصوب قند و شکر را اعلام نمی‌کند؟ در بعضی مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کالاها به کیلویی 12تا 15هزار تومان هم می‌رسد.

#داروخانه - تراکم
حسینی از تهران:
مدتی است در برخی از خیابان‌ها داروخانه‌های جدیدی باز می‌شود به‌طوری که حدود صنفی نقض می‌شود. آیا یک خیابان به این همه داروخانه نیاز دارد که مسؤولان مرتب مجوز صادر می‌کنند؟