حق با شماست

حق با شماست

# قطعی _ برق
کاویانی از تهران:
با ورود به فصل تابستان و خاموشی‌های مکرر برق آیا بهتر نیست شرایط دورکاری در شهرهای نارنجی و قرمز تغییر کند؟

#گلایه_ نانوا
رضایی از تهران:
یک نانوا هستم و در چند روز اخیر با قطع نامنظم برق کلی خسارت به من واردشده و خمیر یک روز کاری من خراب شده است. لطفا مسوولان رسیدگی کنند.

#بازار_ سرمایه
حمیدیان از تهران:
بازار سرمایه تا کی به روند نزولی خود ادامه خواهد داد و چرا دولت و مجلس فکری به حال سرمایه مردم نمی‌کنند؟

# آسیب_ لوازم
عزیززاده از تهران:
قطعی مکرر برق باعث آسیب‌رسیدن به لوازم خانگی برقی شده است. از وزارت نیرو تقاضا داریم به این معضل رسیدگی کند.

#تاخیر _ مترو
قربانیان از تهران:
تاخیر 25دقیقه‌ای ورود قطار متروی خط آزادگان به قائم سه‌شنبه 4خرداد باعث ازدحام بیش‌ازاندازه مسافران شد. چرا باید در این وضعیت بد کرونایی این اتفاقات صورت گیرد؟

# معابر _ تاریک
یگانه از تهران:
خیابان سرو و همچنین حوالی میدان‌کتابی در منطقه2 محله سعادت‌آباد که بیشتر کاربری اداری دارد پس از تعطیلی به علت عدم روشنایی خیابان و کوچه‌های این محدوده، باعث کاهش حس امنیت در ساعات خلوت شب می‌شود.

# دوز _ دوم
یک شهروند از آبادان:
 از کارکنان خدمات‌شهری شهرداری آبادان هستم و دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردم ولی برای دریافت دوزدوم مرکز بهداشت با ما همکاری نمی‌کند و شهرداری هم پاسخگو نیست. از مسوولان وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی دارم.

# واکسیناسیون-نظم
صالحی از تهران:
چند روز پیش پدربزرگم را برای واکسیناسیون به مرکز ساعی بردم باتوجه به اینکه ما صبح زود نیز به این مرکز رفته بودیم اما تراکم جمعیت به‌حدی بود که فاصله‌گذاری اجتماعی را غیر ممکن می‌کرد. از مسؤولان وزارت بهداشت انتظار می‌رود دستکم با چنین بی‌نظمی‌هایی در آتش کرونا ندمند زیرا سالمندانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند، بیشتر در خطر هستند.