«احضار » چه نمره‌ای می‌گیرد؟

«احضار » چه نمره‌ای می‌گیرد؟

افخمی: کمبود وقت  و کرونا از دلایل این نمره است. همچنین فیلمنامه هم در این مجموعه ناقص بود و  تصمیم دارم در کار بعدی حتما فیلمنامه را قبل از شروع فیلمبرداری آماده کنم.  چون گاهی ظرافت‌هایی که به‌عنوان کارگردان باید در کار حفظ کنم به دلیل آن‌که ذهنم درگیر نوشتن فیلمنامه فردا بود،‌ رعایت نمی‌شد.



تخشید: سه نمره کسرشده بیشتر به دلیل مسائل پیرامونی بود. اگر وقت کافی داشتیم و به کرونا برخورد نمی‌کردیم این سریال ظرفیت داشت خیلی از این‌که دیدیم بالاتر باشد. پیشنهاد دادیم اگر می‌خواهید کار باحوصله‌تر جمع شود نیاز به 13،12 قسمت دیگر دارد. اگر پذیرفته شده بود شاید الان راضی‌تر بودیم.



توکلی: من نگاهم به مخاطبان است. این‌که کار چه بد و چه خوب، مخاطب را جذب کرد برایم مهم است. این سه نمره به دلیل امکانات و ... کم می‌شود.



نظر: به شانس حضورم در این کار 10 می‌دهم. خوشحالم که آقای افخمی اعتماد کردند و رها را به من سپردند. با تمام وجودم این نقش را باور کردم و همه توانم را گذاشتم تا بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.


صادقی: دلم نمی‌آید نمره بدهم چون دیدم بچه‌ها چقدر سختی کشیدند. در ارتباط با بازی خودم هم چون اولین کار تصویری‌ام بود، ترجیح می‌دهم نمره ندهم. اما به صورت کلی با توجه به کاستی‌هایی  که  ایجاد شد فکر می‌کنم همین نمره مناسب باشد.



آذرمگین: همه پشت صحنه تلاش می‌کردند و آقای افخمی با تمام فشاری که رویشان بود، یک لحظه ندیدم نخندند. همه اینها و تجربه‌ام از این کار 10 است اما کاستی‌هایی به دلیل نبود وقت، کرونا و ... ایجاد شد.