فرار مرگبار سارق از خانه زوج میانسال

فرار مرگبار سارق از خانه زوج میانسال


مرد میانسال که وارد خانه‌ای شده بود، هنگام فرار از دست مرد صاحبخانه تعادلش را از دست داد و به دلیل اصابت سرش به ستون خانه جان‌باخت. زوج صاحبخانه مدعی شده‌اند این مرد برای سرقت وارد خانه‌شان شده بود. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 و 54 دقیقه دوم خرداد امسال، فردی با پلیس 110 شهرستان قائمشهر در استان مازندران تماس گرفت و اطلاع داد صدای درگیری از خانه همسایه‌شان در خیابان تهران به گوش می‌رسد. ماموران کلانتری 12 بعد از پنج دقیقه خود را به محل درگیری رساندند و با زن صاحبخانه جلوی در خانه روبه‌رو شدند که مدعی بود شوهرش با سارقی درگیر شده و دزد هنگام فرار جانش را از دست داده است.  
جسد مرد 50ساله در حالی در اتاق نشیمن قرار داشت که سرش خون‌آلود بود. زن صاحبخانه در جریان تحقیقات گفت: شوهرم بیرون از خانه بود و ناگهان سایه فردی را در اتاق دیدم. ترسیدم و فریاد زدم که مردی از اتاق بیرون آمد. نمی‌دانستم چطور وارد خانه‌مان شده بود. خواستم فرار کنم و از همسایه‌ها کمک بگیرم که شوهرم سررسید. او با مرد غریبه درگیر شد و من از همسایه‌ها کمک خواستم. وقتی بازگشتم دیدم شوهرم دستش زخمی شده و مرد غریبه کنار مبلمان افتاده است. شوهرم گفت این مرد قصد داشت فرار کند که مانع شدم و این اتفاق افتاد.
سرهنگ مهدی خادمی، فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر دراین‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به اعتراف‌های اولیه زوج بازداشت‌شده آنها مدعی هستند مرد غریبه به قصد سرقت وارد خانه‌شان شده است.