خودكشی گروگانگیر عاشق در محاصره پلیس

خودكشی گروگانگیر عاشق در محاصره پلیس


مرد گروگانگیر وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با شلیك گلوله به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 10 صبح چهارشنبه گذشته زنی هراسان در تماس با پلیس كرج از ربودن خواهرش از سوی مردی شرور خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز در محل آدم‌ربایی در محله ولدآباد حاضر شدند. شاكی در تشریح ماجرا به ماموران گفت: خواهرم مدتی نامزد مردی بود كه بعد فهمیدیم سابقه‌دار است. به همین دلیل نامزدی‌اش را به‌هم زد. مرد شرور بعد از آن مدام خواهرم را تهدید می‌كرد. امروز خواهرم به خانه ما آمده بود كه ساعت 10 صبح، مرد شرور به مقابل خانه ما آمد و خواهرم را با تهدید اسلحه و شلیك تیرهوایی ربود و با خود برد.
در ادامه ماموران با شناسایی هویت مرد آدم‌ربا متوجه شدند، او سابقه سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی دارد. كارآگاهان در تماس با مرد شرور سعی كردند از طریق صحبت او را راضی به رهایی گروگان كنند كه بعد از پنج ساعت، عصر چهارشنبه او دختر 32 ساله را آزاد كرد.
سرانجام مخفیگاه متهم در شهرك بعثت فردیس شناسایی شد و ماموران آنجا را به محاصره خود درآوردند. مرد گروگانگیر با تهدید اسلحه سعی كرد از آنجا فرار كند اما وقتی هیچ راه فراری برای خود پیدا نكرد با سلاح كلتی كه در دست داشت به سرش شلیك كرد و به زندگی خود پایان داد.
سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس البرز با اشاره به این گروگانگیری گفت: متهم وقتی در محاصره ماموران قرار گرفت قصد تیراندازی داشت كه ماموران سعی كردند از طریق گفت‌و‌گو او را راضی به تسلیم كنند كه خودكشی كرد. پرونده‌ای در این باره تشكیل شده و تحقیقات ادامه دارد.