خبر کوتاه

خبر کوتاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک شرکت مواد غذایی خبر داد. جلال ملکی در گفت و گو با جام جم اظهار کرد: یک مورد آتش سوزی در شرکت تولید مواد غذایی به اطلاع سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران رسید که طی بررسی های اولیه مشخص شد این آتش‌سوزی بر اثر شعله ور شدن چند پالت است.

وی ادامه داد:به دلیل این‌که این اتفاق در محوطه بیرونی  این شرکت به وقوع پیوسته بود دود زیادی متصاعد شد که  از نقاط مختلف قابل مشاهده بود . به گفته شاهدان، این آتش سوزی در شرکت بهنوش به وقوع پیوسته است. شرکت بهنوش هم پس از اطفای حریق اعلام کرد در این آتش سوزی به کارکنان آسیبی وارد نشده بود.
 مردی که در پی اختلاف خانوادگی، همسر سابق خود و خواهر او را به قتل رسانده بود‌، بازداشت شد. بامداد شنبه پانزدهم خرداد امسال فردی به پلیس 110 شهر کرمانشاه زنگ زد و از کشته شدن دو زن در خانه‌ای در محله گلستان این شهر اطلاع داد.
ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و در بررسی خانه با جسد دو خواهر رو‌به‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌ بودند. با تحقیق از فرزند خانواده که تنها شاهد جنایت بود معلوم شد داماد سابق خانواده مرتکب قتل شده و فرار کرده است. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. تحقیقات نشان می‌دهد اختلاف خانوادگی  باعث این جنایت
شده است.
 جسد مرد چاه‌کن که بر اثر ریزش چاه محبوس شده بود، کشف شد. این مرد عصر یکشنبه شانزدهم خرداد امسال مشغول چاه‌کنی در منوجان بود که به یک‌باره چاه ریزش کرد و او در چاه محبوس شد. نیروهای امدادی و هلال‌احمر برای امدادرسانی در محل حاضر شدند تا این‌که دیروز صبح - دوشنبه - جسد او از داخل چاه بیرون آورده شد.
 تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون در جاده کوثر- سرچم استان اردبیل باعث مرگ دو نفر و مصدومیت 28 نفر شد. این تصادف بامداد دوشنبه هفدهم خرداد امسال در کیلومتر ۹۰ جاده کوثر به سرچم رخ داد. 28 نفر در این تصادف مصدوم و راهی بیمارستان شدند. جسد دو نفر از داخل خودرو خارج شد.
 عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی دستگیر و بیش از ۵۴ هزار قلم داروی نایاب و کمیاب کشف شد. در جریان برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی و طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای تهران، یک کانال تلگرامی با تعداد ۱۸۹ هزار دنبال‌کننده که اقدام به فروش انواع داروهای نایاب و کمیاب می‌کردند، شناسایی شد. کارشناسان پلیس فتای پایتخت، تحقیقات دراین‌باره را آغاز کردند تا این‌که رد او در یکی از محله‌های تهران به‌دست آمد و متهم دو روز پیش بازداشت و بیش از ۵۴ هزار قلم انواع داروهای کمیاب و نایاب از وی کشف شد. متهم در بازجویی پلیسی به فروش داروها در فضای مجازی اعتراف کرد.
 واژگونی خودروی اداره منابع طبیعی شاهین‌شهر و میمه هنگام ماموریت یک فوتی و دو مصدوم بر‌جای گذاشت. این حادثه یکشنبه شانزدهم خرداد امسال در جاده روستای سُه ،رخ داد و در پی آن سیدخلیل میرطاووسی، مسؤول آبخیزداری و جنگلکاری منابع طبیعی شاهین‌شهر و میمه فوت کرد و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند. علت حادثه انحراف خودرو از جاده بوده است.
 عاملان حمله به پایگاه اورژانس دولت‌آباد ارزوئیه بازداشت شدند. چند روز پیش گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد حمله به پایگاه اورژانس روستای دولت‌آباد ارزوئیه استان کرمان و ضرب و جرح کارکنان این پایگاه به پلیس اطلاع داده شد. ماموران با ثبت اظهارات شاکیان به تحقیقات ادامه دادند. پلیس به‌دنبال متهمان  بود که رد آنها که دو نفر بودند به‌دست آمد و متهمان در کمتر از72 ساعت، شناسایی و در مخفیگاه‌شان‌ بازداشت شدند و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه‌شان از حمله به پایگاه اورژانس ادامه دارد.