کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 بدهکار بزرگ بانکی که تحت‌تعقیب بود از سوی ماموران گمنام امام‌زمان استان مازندران بازداشت شد.   این ابر بدهکار بانکی از سال‌های گذشته ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که از سوی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) استان مازندران شناسایی و دو روز پیش دستگیر شد. همچنین معلوم شد که این فرد متهم به اخلال در بازار دامی و جوجه یک‌روزه از طریق گرانفروشی هم بوده است.
 یك زن بر اثر سقوط در تنور، دچار سوختگی شد و فوت كرد. این زن 51 ساله روز بیستم خرداد امسال هنگام پخت نان در تنور خانه‌اش در شهر سنگان خواف بود كه داخل تنور افتاد و دچار حادثه سوختگی شد. او از سوی خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت سوختگی فوت شد.
 برق‌گرفتگی در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد باعث مصدومیت چهار نفر شد.  ساعت ۷ صبح جمعه ۲۱ خرداد امسال وقوع حادثه برق‌گرفتگی در مجتمع گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد به پلیس و اورژانس گزارش شد. زمانی كه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند، پی بردند چهار نفر دچار برق‌گرفتگی شده‌‌اند. مصدومان به بیمارستان منتقل و بستری شدند.
 نشت و انفجار گاز شهری در خانه‌ای در خیابان عباسی تبریز، باعث تخریب  ساختمانی دو طبقه شد. این حادثه صبح جمعه بیست و یكم خرداد امسال رخ داد و آتش‌نشان‌های ایستگاه شماره 7 تبریز به محل اعزام شدند. آنها اقدام به ایمن‌سازی محل و جست‌و‌جوی نفرات احتمالی و گرفتار در زیر آوار پرداختند که مشخص شد خانه تخریب‌شده، خالی از سكنه بوده و در این حادثه كسی كشته یا مصدوم نشده است. علاوه‌بر آن، 12 خانه همجوار و پنج دستگاه خودرو سواری و شش باب مغازه، دچار خسارت‌هایی شدند. بررسی اولیه حاكی از این بود كه نشت و انفجار گاز شهری، باعث این حادثه شده است.