5 ساعت شكنجه برای طلب 20 میلیونی

5 ساعت شكنجه برای طلب 20 میلیونی

خریدار خودرو زمانی كه متوجه شد فروشنده خودروی تصادفی به او فروخته است دست به انتقامگیری عجیبی زد. او با سه دوستش فروشنده را ربوده و پنج ساعت شكنجه‌اش دادند تا 20 میلیون تومان پول خریدار خودرو را پس دهد.
 به گزارش جام‌جم، اوایل هفته گذشته مرد جوانی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از چهار مرد به اتهام آدمربایی و شکنجه شكایت كرد . 
 با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آدم‌ربایی آغار شد .
 در این مرحله شاكی به افسر تحقیق گفت: چند هفته پیش خودروی پژو 206 خود را از طریق یكی از دوستانم به مردی كه آشنای او بود فروختم و او بابت این معامله 60 میلیون تومان به من پرداخت كرد. اما روزی كه ما برای ثبت سند به نام وی به دفترخانه‌ای در مركز تهران رفتیم او بی‌هیچ دلیلی نقشه ربودن مرا به اجرا گذاشت. خریدار خودرو آن روز ثبت را در دفترخانه امضا نزد و بعد از دعوا مرا به بیرون از آنجا كشاند.
 وی افزود: دقایقی از دعوایمان نگذشته بود كه سرنشینان خودروی سمندی به آنجا آمدند و با دستور مرد خریدار مرا به زور با تهدید قمه و چوبدستی به داخل خودرو انداختند و با خودشان بردند. آنها چشمانم را با پارچه‌ای بستند و ربودند. شاكی ادامه داد: آنها مرا كشان‌كشان به داخل شركت بردند. یكی از آنها برگه قولنامه‌ای را مقابلم گذاشت و فریاد زد باید آن را امضا و اثر انگشت بزنم در غیراین صورت مرا رها نمی‌كند. در آن برگه نوشته شده بود كه من در معامله سر خریدار خودرو كلاه گذاشته‌ام و باید 20 میلیون تومان از آن 60‌میلیون تومان را به وی پس دهم . وی گفت: از ترس جانم آن برگه را امضا زده و مجبور شدم اثر انگشتم را روی برگه قولنامه ثبت كنم. اگر این كار را انجام نمی‌دادم می‌خواستند مرا تا یك هفته در دفتر زندانی کنند و شكنجه دهند تا بمیرم.  مرد ربوده‌شده ادامه داد: بعد طناب دست و پایم را باز كردند، مرا سوار خودرویی كرده و در محله‌ای در تهران رها كردند. آدم‌رباها به من 48 ساعت فرصت دادند تا 20 میلیون تومان پول را برایش‌شان بیاورم .
سرانجام طراح این آدم‌ربایی در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. متهم به افسر تحقیق گفت: من از طریق دوستم با شاكی آشنا شدم و خودروی پژو 206 او را به مبلغ 60 میلیون تومان خریدم. او سرم کلاه گذاشت و خودروی تصادفی را 20 میلیون تومان گران‌تر به من فروخته بود.    با اعتراف متهم، سه همدستش نیز جداگانه از سوی پلیس بازداشت شدند و به همدستی با وی در این آدم‌ربایی اعتراف كردند و گفتند برای این‌كه دوستشان به حقش برسد با او همراه شده‌اند و دست به این آدم‌ربایی زده‌اند.