كلاهبرداری از مردم زائران حج و عتبات

كلاهبرداری از مردم زائران حج و عتبات

پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو مرد شیاد است كه با راه‌اندازی دفاتر دروغین به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات و عمره از مردم كلاهبرداری می‌كردند.
 به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دومرد به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.   شاكی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش به دفتری در غرب تهران رفتم كه در زمینه ثبت‌نام عتبات عالیات و عمره فعالیت داشت. مسؤولان آنجا  می‌گفتندكه دفترشان مجوز برای فعالیت از سازمان حج و زیارت و اداره اوقاف و امور خیریه دارد و كارشان قانونی است. اما آنها کاری برایمان نکردند و بعد از کلاهبرداری متواری شدند. جست‌وجوها در حالی  ادامه داشت  كه 39 نفر دیگر هم  با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند. متهمان آگهی فعالیت خود را در سایت دیوار و كانال‌های تلگرامی منتشر كرده بودند.  
سرهنگ كارآگاه دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:  با درخواست بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 10 تهران تصویر به دست  آمده  از متهمان بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌ شود تا چنانچه هموطنان  از مخفیگاه آنها خبری دارند با شماره تلفن 63957778 تماس بگیرندو  اطلاعات خود را در اختیار  ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .