ناكامی در فرار هالیوودی  برای نرفتن به زندان

ناكامی در فرار هالیوودی برای نرفتن به زندان

مامور پلیس نقشه خانواده‌ای را كه درصدد بودند با فراری دادن مردزندانی مانع انتقال او به زندان كرمانشاه شوند نقش برآب كرد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ همتعلی شكری، فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: در تماس مردمی وقوع تیراندازی یكی از ماموران پلیس به سمت یك مرد متهم به پلیس هرسین گزارش شد. ماموران برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد یكی از پرسنل انتظامی استان البرز ماموریت داشته تا دو مجرم كه حكم آنها توسط دستگاه قضایی قطعیت پیدا كرده بود را تحویل زندان‌های نهاوند و كرمانشاه بدهد.وی افزود: این پلیس یكی از مجرمان را به زندان نهاوند تحویل داد و به سمت كرمانشاه حركت كرد تا مجرم دوم را نیز تحویل دهد، اما در مسیر صحنه - بیستون این فرد وانمود می‌كند كه حالش بد شده و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد. پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یك دستگاه پژو پارس با سه سرنشین (دوخانم و یك مرد) كه همسر، دختر و داماد مجرم بودند به خودروی پلیس نزدیك شده و در فرصت مناسب متهم را سوار كرده و متواری شدند. 
شكری ادامه داد: پس از فرار مجرم، همكار پلیس، آنها را تعقیب و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن و بی‌توجهی راننده پژو پارس با استفاده از قانون به‌كارگیری سلاح اقدام به شلیك چند تیر هوایی می‌كند كه به همین دلیل خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن به صورت پیاده اقدام به فرار می‌كنند.
در این تعقیب و گریز مامور پلیس پس از شلیك چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیك و او را بعد از زخمی شدن دستگیر می‌كند. متهم در بیمارستان بستری شد. همسر متهم دستگیر و دختر و دامادش كه در اجرای نقشه فرار او ناكام مانده بودند، فرار كردند و پلیس در جست‌وجوی آنهاست.