کودکی سوپرانو در «سوپرانو»

کودکی سوپرانو در «سوپرانو»

در داستان نسخه سینمایی «سوپرانوها» كه داستانش در دورانی قبل از شروع ماجراهای مجموعه تلویزیونی آن رخ می‌دهد، تماشاگران با دوران كودكی و نوجوانی تونی سوپرانو سروكار خواهند داشت. سازندگان فیلم برای اولین‌بار، اطلاعاتی درباره داستان نسخه سینمایی منتشر كرده‌اند. حالا معلوم شده كه این داستان حدود 40 سال قبل از شروع داستان نسخه تلویزیونی خواهد بود.
به این ترتیب، شخصیت تونی سوپرانو كه در مجموعه حدود 45 سال داشت، به دوران كودكی خود برمی‌گردد. جیمز گاندلفینی كه در سال درگذشت، نقش تونی سوپرانو را در مجموعه تلویزیونی به عهده داشت. سازندگان سوپرانوها این روزها خودشان را آماده برپایی جشن بیست سالگی مجموعه خود می‌كنند.
 دیوید چیس، خالق مجموعه اعلام كرده قصد دارد داستان نسخه سینمایی را به دو دهه 60 و 70 میلادی ببرد و اضافه می‌كند: «همیشه علاقه خاصی به این دو دهه داشته‌ام و احساس می‌كنم داستان ما در این دوران، می‌تواند حال و هوای خاص و متفاوتی داشته باشد.»
اولین اپیزود سوپرانوها 10 ژانویه سال 1999 از شبكه اچ‌بی‌او، روی آنتن رفت و بلافاصله با استقبال بالای تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. كمپانی برادران وارنر و شركت فیلمسازی نیولاین، تهیه‌كنندگان نسخه سینمایی سوپرانوها هستند. فیلمنامه فیلم را چیس با همكاری لاورنس كانر نوشته و كار انتخاب بازیگران آن در جریان است. كلید فیلمبرداری این فیلم، اواخر سال جاری میلادی زده می‌شود. /امپایر آنلاین