همسر دکتر موسوی از چگونگی تشکیل یک گروه جهادی می‌گوید

همسر دکتر موسوی از چگونگی تشکیل یک گروه جهادی می‌گوید

 سیدحسین موسوی برای همه فعالیت‌های جهادی‌اش یك رفیق و همراه همیشگی دارد. كسی كه به اندازه او برای انجام كار خیر انگیزه دارد و همین انگیزه باعث شده پایه‌گذار تشكیل یك گروه جهادی باشد؛ زنی به اسم مریم ناصر كه مدت‌هاست شریك زندگی و همسر این پزشك جهادگر است. خانم ناصر، مشاور دانشگاه صنعتی شاهرود است و فعالیت‌های جهادی اش را هم با دانشجوهای همین دانشگاه شروع كرده. «انگیزه كار جهادی همیشه در من وجود داشت اما یك بار با بچه‌های دانشگاه صحبت می‌كردم، دیدم آنها هم دغدغه مشتركی در این رابطه دارند. به خاطر همین پیشنهاد تشكیل این گروه را دادم و كار هم از ابتدا با فعالیت‌های فرهنگی شروع شد چون واقعا هیچ پولی نداشتیم و فقط خودمان بودیم.»
نداشتن بودجه اما مانع بچه‌های گروه ناصرین برای شروع فعالیت‌های جهادی شان نشد و آنها كارشان را با حضور در روستاهای محروم اطراف شاهرود شروع كردند؛ كاری فرهنگی كه از برگزاری كلاس تربیت خانواده و رسیدگی به درس و تكالیف بچه‌های این خانواده‌ها شروع شد و با گذشت چند ماه به تهیه بسته‌های غذایی برای این خانواده‌ها رسید. «ماه رمضان امسال بود كه ما به فكر تهیه ارزاق برای خانواده‌ها افتادیم. ابتدا با توجه به منابعی كه داشتیم قصد داشتیم ده بسته مواد غذایی تهیه كنیم اما به لطف الهی و نیت خیرخواهانه مردم، این تعداد به 70بسته غذایی رسید. این‌قدر این اتفاق خوب بود كه برای چندمین بار به ما ثابت شد وقتی برای خدمت به مردم قدمی برمی‌داری، دست یاری خداوند 
را در تمام مراحل می‌بینی...به جز این موضوع ما با دو نانوایی در شاهرود قرارداد بستیم و به خانواده‌هایی كه می‌شناسیم بن نان می‌دهیم. شاید باورتان نشود این خانواده‌ها چقدر به این بن‌های نان وابسته‌اند و این نان ساده چقدر برایشان ارزشمند است یا مثلا اگر خانواده‌ای توانایی پرداخت قبض آب و برق و گازش را نداشته باشد، باز سعی می‌كنیم كمك حالش باشیم. در بحث درمانی هم كه از كمك‌های همسرم استفاده می‌كنیم و خانواده‌های نیازمند را از طریق ایشان به درمانگاه رضوی شاهرود معرفی می‌كنیم. در روزهایی كه ایشان آنجا شیفت هستند این خانواده‌ها می‌توانند مراجعه كنند و با همكاری درمانگاه، هزینه‌ای برای درمانشان نپردازند.»