حق با شماست

حق با شماست

# ورزشگاه - كشوری 
باقیان از تهران: 
از مسؤولان مجموعه ورزشی شهید كشوری درخواست می‌شود حفاظی روی دیوار ضلع جنوبی محدوده زمین چمن این مجموعه قرار دهند، چرا كه ارتفاع این دیوار بسیار كم است و باعث مشكلاتی برای ورزشكاران می‌شود.

# مترو - ‌خط 6
محمدی از تهران: 
راه‌اندازی خط 6 متروی تهران با توجه به كمك به جابه‌جایی مسافران در خطوط 2 و یك و همچنین پوشش‌دهی شمال غرب تهران كه بدون خطوط متروست چه زمانی صورت می‌گیرد؟ متاسفانه ساخت این خط بسیار كند است و به نگاه ویژه از سمت مسؤولان نیاز دارد.

# مدرسه-نظافت 
جعفری از تهران: 
نظافت و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) واقع در میدان غیاثی نامناسب و غیرقابل تحمل برای دانش‌آموزان است.

# بیمه - روستایی 
طباطبایی از شبستر: 
تكلیف افرادی كه بیمه سلامت و روستایی هستند در مشمول بودن سبد كالا چیست؟ چرا به این افراد این بسته حمایتی تعلق نمی‌گیرد؟

# بلیت - تئاتر 
رزاقی از تهران: 
بلیت‌های كنسرت و تئاتر با چه معیاری قیمت‌گذاری می‌شود؟ قیمت‌های سرسام‌آور این بلیت‌ها باعث شده است فقط اقشار خاصی امكان استفاده داشته باشند و دیگران از این امتیازهای اجتماعی محروم باشند.

# پمپ-اجبار 
سلمانی از تهران: 
در برخی جایگاه‌های سوخت‌رسانی، كاركنان جایگاه‌ها به اجبار و اصرار مكرر مكمل‌های سوخت را می‌فروشند كه باعث نارضایتی مراجعه‌كنندگان شده است.

# ورودی-خطرناك 
كاظمی از تهران: 
نبود نور كافی و سرعت‌گیر در ورودی اتوبان همت به خیابان هنگام با توجه به سرعت بالای خودروها باعث افزایش تصادف و خطرات برای شهروندان شده است.

# مشیریه - پلیس 
سلحشور از تهران:
اجتماع موادفروشان و معتادان در باغ اناری شهرك مشیریه باعث ناامن شدن و ایجاد رعب و وحشت برای ساكنین این منطقه شده است.