مرد جوان، قربانی اختلاف مالی

مرد جوان، قربانی اختلاف مالی

پدر و پسری كه به خاطر اختلاف مالی مرد 26 ساله را به قتل رسانده بودند، در جریان تحقیقات پلیس ساوجبلاغ دستگیر شدند.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با ناپدید شدن مرد جوانی در دستور كار پلیس شهرستان نظرآباد قرار گرفت. برادر این مرد با مراجعه به پلیس با طرح شكایتی گفت: دو روز قبل برادرم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت در این مدت هم تلاش ما برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
پس از این شكایت پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشكیل شد و ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌كه شاكی دوباره به ماموران مراجعه كرد و مدعی شد؛ دو نفر از آشنایانمان با كارت بانكی برادرم به من مراجعه كرده و عنوان كردند كارت را پدر و پسری به نام احمد و رضا گرفته‌ و خواسته‌اند موجودی 80 میلیونی كارت را خرج كنند .
پس از این ادعا احتمال قتل یا گروگانگیری مطرح شد و ماموران ابتدا رضا را دستگیر كردند. او در تحقیقات با افشای راز قتل مرد جوان گفت: از مرد جوان طلبی داشتیم، اما او طلبش را پرداخت نمی‌كرد. به همین خاطر او را صبح روز حادثه به بهانه‌ای به اطراف روستایی در ساوجبلاغ كشانده و زمانی كه مقاومت كرد، پدرم با شلیك گلوله او را كشت. بعد هم كارت بانكی‌اش را سرقت كرد.
سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس شهرستان نظر آباد در این باره گفت: پس از اعتراف پسر جوان، متهم اصلی هم دستگیر شد و به قتل اعتراف كرد. عامل اصلی جنایت در ادامه اعتراف كرد، اسلحه را بعد از قتل در یك دامداری در نزدیكی محل قتل مخفی كرده و جسد را هم در كوه‌های اطراف ساوجبلاغ دفن كرده است. بعد هم برای فاش نشدن راز قتل، كارت بانكی را به یک نفر از بستگانش داده است.