سلفی با مرگ روی ریل راه‌آهن

سلفی با مرگ روی ریل راه‌آهن

رئیس دادگاه عمومی بخش كشكوییه رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ جوان رفسنجانی در پی برخورد با قطار گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشكیل شده است و در صورتی كه تخلفی صورت گرفته باشد با عاملان حادثه برخورد قاطع قضایی خواهد شد.
به گزارش جام‌جم، اویس ریاحی با اعلام این خبر عنوان كرد: موضوع جهت تعیین میزان درصد تقصیر طرفین به هیأت تخلفات راه‌آهن ارسال شده است و تحقیقات تكمیلی ادامه دارد.
وی در تشریح این حادثه گفت: عصر روز جمعه پنج جوان رفسنجانی برای تفریح و گرفتن عكس سلفی به روی ریل قطار احمدآباد بخش كشكوییه می‌روند كه پس از نزدیك شدن قطار، لوكوموتیوران با بوق‌های متعدد و علامت‌های هشدار آنان را مطلع می‌كند. با هشدارها و علامت‌های لوكوموتیوران چهار نفر از روی ریل كنار می‌روند، اما یك جوان ۲۸ ساله كه روی دوربین خود متمركز بوده است لحظه آخر متوجه نزدیك شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می‌كند و روی ریل می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.
وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد كشكوییه بیش از حد مجاز و قانونی بوده است و به‌رغم این‌كه امكان توقف داشته است متأسفانه ترمز نكرده است.