نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود

سیدجلال حسینی به سیم آخر زد

نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود

 سیدجلال حسینی باز هم به كمك پرسپولیس آمد. معمولا در دیدارهایی كه برای قرمزها گره می‌خورد سیدجلال ناگهان ظاهر می‌شود و یك گل بسیار مهم می‌زند. در یكی دو سال گذشته بارها هواداران به چشم این موضوع را دیده بودند. در دیدار پنجشنبه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان هم بازی برای قرمزها گره خورده بود. آنها نمی‌توانستند گل بزنند و كلا كارها خوب در زمین بازی پیش نمی‌رفت. سیدجلال اما روی یك كرنر پرشی بسیار بلند داشت و با یك ضربه سر زیبا و البته سخت، توانست دروازه استقلال خوزستان را باز كند و نقش مهمی در برد تیمش داشته باشد. در واقع با گل او قرمزها راه افتادند و گره از كارشان باز شد. وقتی در این‌باره از سیدجلال می‌پرسیم، می‌گوید: «به هر حال همه ما وظیفه داریم تا به تیم كمك كنیم. خوشحالم كه دوباره توانستم برای پرسپولیس گل بزنم.»
این روزها پرسپولیسی‌ها دلخور هستند. آنها و هواداران شان اعتقاد دارند از سوی دیگر تیم‌ها تحت فشار هستند تا قهرمان لیگ برتر نشوند. یك جنگ آغاز شده است. برانكو قبل از بازی استقلال خوزستان حرف‌هایی زد كه باب میل استقلال و سپاهان نبود و با واكنش دو باشگاه همراه شد. پرسپولیسی‌ها از میانه‌های راه لیگ برتر برایشان این حساسیت به وجود آمد كه عده‌ای دوست ندارند تیم آنها قهرمان شود. سیدجلال كاپیتان قرمزها هم چنین نظری دارد. او در این باره می‌گوید: «بله نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. همین مساله به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا ان‌شاءا... با قدرت بیشتری كارمان را جلو ببریم.» او به حضور پرشور هواداران این تیم اشاره می‌كند و ادامه می‌دهد: «ما پشتوانه هواداران‌مان را داریم. آنها 
همه جوره پشت تیم خودشان هستند و به ما هم در تیم انگیزه زیادی می‌دهند تا بتوانیم موفق باشیم.»
به نظر می‌رسد این قصه سر درازی دارد و همچنان بحث در لیگ برتر زیاد خواهد بود. پرسپولیسی‌ها ظاهرا اعتقاد دارند عده‌ای می‌خواهند سپاهان قهرمان لیگ برتر شود. سپاهانی‌ها هم اعتقاد دارند كه عده‌ای می‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. این بحث هفته‌هاست در فوتبال ایران وجود دارد و باعث شده تا بین طرفداران دو تیم دعوایی به راه بیفتد. سیدجلال در این باره می‌گوید: «ما به چنین مسائلی كاری ندارم و تنها تمركزمان روی موفقیت پرسپولیس است. می‌خواهیم جدی‌تر از هر زمان دیگری تمرین كنیم و برای برد به زمین برویم.»