سرقت همزمان از 2 همسایه

سرقت همزمان از 2 همسایه

یكی از اعضای باندی كه سریالی به خانه‌ها در شمال تهران دستبرد می‌زدند، در جریان سرقت همزمان از دو خانه بازداشت و دیگر همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. 
سرهنگ محمد قدیمی، رئیس كلانتری قلهك به جام‌جم گفت: بامداد بیست و چهارم بهمن امسال، فردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد كه خودروی سواری و موتورسیكلتی مشكوك در نزدیكی ساختمانی توقف كرده و به نظر می‌رسد قصدشان سرقت از خانه باشد. ماموران برای بررسی به آنجا رفتند. 
متهمان كه پنج نفر بودند با دیدن ماموران از محل دور شدند. سرانجام راكب موتورسیكلت متوقف و بازداشت شد. در بازرسی از وی ۱۵میلیون تومان،مقادیری یورو ، دلار و مقداری طلا كشف شد. تحقیقات از متهم در حالی ادامه داشت كه دو نفركه با هم همسایه بودند در كلانتری حاضر و از سرقت اموال خانه هایشان خبر دادند. 
وی افزود: ماموران كه احتمال می‌دادند متهم بازداشت شده از خانه آنها سرقت كرده باشد، به تحقیق از وی پرداختند و مشخص شد او و همدستان فراری‌اش خانه این دو نفر را سرقت كرده‌اند و اموال كشف شده كه 50 میلیون تومان ارزش داشت، متعلق به شاكیان است. در جریان تحقیقات معلوم شد اعضای این باند به پنج خانه دیگر هم دستبرد زده‌‌اند. تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند ادامه دارد.