كینگ در شبکه سی.‌بی.‌اس

كینگ در شبکه سی.‌بی.‌اس


داستان «ایستادگی» استفن كینگ دوباره سر از صفحه كوچك تلویزیون درمی‌آورد. این بار شبكه سی.‌بی.‌اس قصد دارد یك مجموعه براساس این داستان ترسناك و دلهره‌آور تولید كند. جاش بون كه با «خطا در ستاره‌های ما» تبدیل به چهره‌ای موفق شد، خالق مجموعه ایستادگی است. شنیده‌ها حكایت از آن می‌كند كه نسخه تازه، یك مینی سریال است و داستانش را در چهار تا پنج اپیزود تعریف می‌كند.
داستان كینگ در 1100 صفحه است و منتقدان هنری عقیده دارند در یك مینی سریز نمی‌توان حق مطلب را در مورد نوشته این نویسنده ادا كرد. خط اصلی این داستان هم مثل دیگر نوشته‌های كینگ، درباره نزاع بین دو نیروی خیر و شر است. شخصیت محوری داستان مادری 108 ساله به نام ابیگیل است كه باید با همراهی تعدادی دیگر از بازماندگان، نسل بشر را ادامه داده و ابقا كند. در مقابل آنها مرد تاریكی قرار دارد كه حرف نمی‌زند و همیشه لبخندی به لب دارد. او دارای قدرت‌هایی شگرف است و می‌تواند نسل بشر را نابود كند.
كینگ خشنودی‌اش از تولید یك مجموعه تازه از داستان قدیمی خود را ابراز كرده است. نسخه قبلی سال 1994 روی آنتن رفت و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد. این نسخه هم یك مینی سریال چهار قسمتی بود./ ددلاین