کمدی ترسناک آكشی كومار

کمدی ترسناک آكشی كومار


كار تازه قهرمان اكشن سابق بالیوود، كمدی ترسناكی به نام «مونی» است. آكشی كومار با این فیلم، وارد یك وادی تازه می‌شود. فیلم نسخه
دوباره سازی شده هندی زبان یك اثر بسیار موفق جنوب هند به همین نام است.
 کارگردان نسخه اصلی كه صاحب قسمت دوم هم شد، راگاو لاورنس است. ژانر كمدی ترسناك محبوبیت زیادی در جنوب هند دارد و بالیوود این روزها به دنبال كسب تجربه در این رابطه است.
نسخه بالیوودی مونی را خود لاورنس كارگردانی خواهد كرد. داستان فیلم درباره مردی است كه از ارواح می‌ترسد و به همین دلیل، بعد از غروب آفتاب از منزل خارج نمی‌شود، اما او با یك روح سرگردان روبه‌رو شده و مجبور به پذیرش تبعات این دیدار می‌شود.
سازندگان فیلم، تابستان 2020 را به عنوان زمان اكران عمومی آن در نظر گرفته‌اند. كلید فیلمبرداری مونی تا یك ماه دیگر زده می‌شود. تا آن زمان، بقیه بازیگران فیلم هم انتخاب خواهند شد.
آکشی كومار كه بعد از گذشت سه دهه حضور در بالیوود هنوز از چهره‌های مطرح سینمای کشورش است، در یك دهه اخیر در ژانرهای مختلف سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. همین نكته، باعث تضمین ادامه موفقیت‌های او شده است.
او در یک سال گذشته دو فیلم پرفروش و موفق «طلا» و «توالت: یک داستان عاشقانه» را روی پرده سینماهای هند داشته است./بالیوود هنگاما