كروز «سر عنکبوتی» می‌شود

كروز «سر عنکبوتی» می‌شود


آیا تام كروز در نسخه درام عجیب و غریب
 «سر عنكبوتی» بازی می‌كند؟ جوزف كاسینسكی كه وظیفه كارگردانی این فیلم را به‌عهده گرفته، ابراز تمایل كرده كه كروز هم به عنوان بازیگر با آن همكاری داشته باشد. شنیده‌ها حكایت از آن می‌كند كه شركت فیلمسازی كروز از تهیه‌كنندگان این نسخه است.
شبكه تلویزیونی نتفلیكس كه تهیه‌كننده اصلی
سر عنكبوتی است از درخواست كاسینسكی استقبال و برای همكاری بیشتر با تام كروز اعلام آمادگی كرده است. اما تام كروز هنوز واكنشی به این دعوت نشان نداده است. از آنجا كه كاسینسكی كارگردانی نسخه تازه «تاپ گان» كروز را به‌عهده دارد، حدس زده می‌شود كه واكنش بازیگر به این درخواست مثبت باشد.
فیلمنامه درام علمی - تخیلی سر عنكبوتی را تیم دونفره رت ریس و پل ورنیك نوشته‌اند. این دو در كارنامه‌شان فیلمنامه‌های موفق «ددپول» و «زامبی‌لند» را دارند. این فیلمنامه با نگاهی به مقاله كوتاه جورج سندرز در نیویوركر نوشته شده است. داستان فیلم در آینده‌ای نزدیك رخ می‌دهد. محكومان به زندان‌های طولانی، این فرصت را به دست می‌آورند كه مورد آزمایش‌های پزشكی خطرناك قرار گیرند. این همكاری كمك می‌كند تا دوران محكومیت‌شان كم شود. زمانی كه یكی از محكومان متوجه مسائلی در پشت پرده می‌شود، ماجراهای اصلی داستان شكل می‌گیرد./ موویز