لبخند باتلر به سینمای فاجعه

لبخند باتلر به سینمای فاجعه


«گرین لند/ سرزمین سبز» با حال و هوای دلهره آور خود، ژرار باتلر را در نقش اصلی دارد. شركت مستقل فیلمسازی اس تی اكس اینترتینمنت، با هزینه‌ای 45 میلیون دلاری این فیلم را تولید می‌كند. كارگردانی گرین لند را هم ریك رامون ون به عهده دارد. او قبل از این اكشن ماجراجویانه «فرشته سقوط كرده است» را با بازی باتلر كارگردانی كرده است.
حال و هوای دلهره آور گرین لند با ژانر سینمای فاجعه همراه می‌شود تا تماشاگرانش را به سمت یك نابودی و ویرانی طبیعی در بخشی از كره زمین ببرد. باتلر در داستان فیلم، نقش پدر خانواده‌ای را دارد كه باید برای ادامه حیات خود و خانواده‌اش تلاش و مبارزه‌ای سخت كند. یك توفان طبیعی در حال از بین بردن محل زندگی این خانواده است و آنها باید قبل از ویرانی منطقه، راهی برای فرار پیدا كنند.
كلید فیلمبرداری چند ماه دیگر در مكان‌های مختلف كشور كانادا زده می‌شود. گفته می‌شود انتخاب این كشور به عنوان مكان فیلمبرداری، باعث ارزان‌تر شدن هزینه تولید آن تا 30 درصد می‌شود.  باتلر كه به عنوان صداپیشه با فیلم پویانمایی رایانه‌ای «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید» همكاری كرده، همین روزها با سومین قسمت آن به دیدار تماشاگران سینما می‌آید.
دو قسمت قبلی این كمدی ماجراجویانه خانوادگی بیش از یك میلیارد دلار در سطح جهانی فروش داشته است./ورایتی