اهمیت سخنان نصرا...

اهمیت سخنان نصرا...

در اهمیت تاثیر سخنان سیدحسن نصرا... همین بس كه سران صهیونیستی و رسانه‌های غربی بخش وسیعی از برنامه‌های خود را تاكنون به تحلیل و بررسی شخصیت دبیركل حزب‌ا... لبنان و نمادی كه از وی در جهان عرب و اسلام ساخته شده، اختصاص داده‌اند. كارشناسان اطلاعاتی صهیونیستی حركات دست نصرا... و پیامدهای روانی آن را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند. یكی از اعضای تیم بررسی و تحلیل شخصیت سیدحسن نصرا... در این باره گفته است فرق بین چگونگی تحلیل در آژانس اطلاعاتی آمریكا و روش تحلیل اطلاعاتی در اسرائیل در این است كه آمریكایی‌ها به تحلیل جنبه مشخص روانی یك شخصیت می‌پردازند چون تحلیل‌ها محور ارزیابی‌هاست، اما ما فردی بسیار پیچیده پیش‌رو داریم كه دارای تصویر اطلاعاتی فراگیری است كه در آن ابعاد روان‌شناسی و فیزیكی، هر كدام وزن مشخصی دارند.
یك‌بار یك هیات 15 نفره از تحلیلگران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به تحلیل و بررسی شخصیت نصرا... و ویژگی‌های او پرداختند. این تیم اطلاعاتی در پژوهش‌های خود سلسله اطلاعاتی را در زمینه‌های مختلف، از جمله ابعاد روانی و شكل حركات دست و حالات صورت وی گردآوری كردند.
 یك عامل اطلاعاتی صهیونیست‌ها در این باره گفت: نصرا... هرگاه سخن می‌گوید از همان ابتدا خود را برای یك حمله، ربایش، مذاكرات طولانی و فرسایشی و معامله آماده كرده است. یك عامل اطلاعاتی دیگر نیز پس از بررسی‌های خود اعتراف كرد نصرا... فرد بسیار آگاهی است و هرگز از مرگ نمی‌هراسد. او هر چند به آینده نظر دارد، ولی در صدد مقابله فوری با چالش‌های پیش روی نیز برمی‌آید.