قتل هم مدرسه‌ای زورگو

قتل هم مدرسه‌ای زورگو

پسر نوجوان كه از تهدیدهای هم مدرسه‌ای سابق خود خسته شده بود، در جریان دعوای خیابانی او را با چاقو كشت.
به گزارش جام‌جم، ۱۲ بهمن امسال، یكی از شهروندان ساكن محدوده شرق تهران هنگام تردد در حاشیه بزرگراه رسالت متوجه جسد پسری در یك محوطه خاكی شد. او هراسان با پلیس تماس گرفت و تیمی از كارآگاهان همراه بازپرس جنایی در محل حاضر شدند.
در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، مقتول پسر 18 ساله‌ای به نام میلاد است كه با اصابت ضربه چاقو به شكمش از پای درآمده بود.
تحقیقات برای شناسایی قاتل و انگیزه او آغاز شد تا این‌كه كارآگاهان سرنخ‌هایی از حضور یك نوجوان دیگر كه پیش از این با مقتول رابطه دوستی داشته، در این ماجرا به دست آوردند. با كشف این سرنخ، تنها مظنون قتل كه نوجوانی ۱۶ ساله به نام فرشاد است 13‌اسفند دستگیر و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت فراخوانده شد.
فرشاد، در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: از چند سال قبل با میلاد دوست بوده و در یك مدرسه درس می‌خواندیم. میلاد كه دو سال بزرگ‌تر بود به بهانه‌های مختلف به من زور می‌گفت و با تهدیدهای مكرر مرا تحت سلطه حرف‌ها و رفتارهای خود درآورده بود. تا این‌كه مدرسه‌ام را تغییر دادم اما چند روز قبل از حادثه دوباره او با من تماس گرفت من به تماسش پاسخ ندادم. میلاد برایم پیامك‌های تهدیدآمیز فرستاد و خواست همدیگر را ببینیم. من هم در حاشیه بزرگراه امام علی با او قرار گذاشتم. وقتی به محل رسیدم از او خواستم كارش را بگوید كه دوباره تهدید كرد. با هم درگیر شدیم. میلاد با چاقو به طرفم حمله كرد كه در یك لحظه چاقو از دستش افتاد و آن را برداشتم و ضربه‌ای به شكم میلاد زدم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم انگیزه قتل را فشارهای عصبی و تهدیدهای روانی و زورگویی‌ها و زورگیری‌های مقتول اعلام كرد.