آزار دختر جوان پس از آشنایی در اینستاگرام

آزار دختر جوان پس از آشنایی در اینستاگرام

پسردایی و پسرعمه جوان كه متهم هستند پس از آشنایی اینستاگرامی با یك دختر وی را مورد آزار قرار داده‌اند، دیروز پای میز محاكمه ایستادند .

به گزارش جام‌جم، زمستان امسال دختر جوانی به نام شیدا به پلیس آگاهی تهران رفت و از دو پسر كه وی را آزار داده بودند شكایت كرد‌. دختر 21ساله به ماموران گفت: مدتی پیش با پسر جوانی به نام جواد در اینستاگرام آشنا شدم‌. به من ابراز علاقه كرد و گفت قصد ازدواج دارد. جواد می‌گفت لیسانس شیمی دارد و بعد از پیدا كردن كار می‌خواهد با من ازدواج كند. من كه وابسته او شده و به او اعتماد داشتم یك روز به خانه عمویش رفتم، اما او همراه پسر‌عمه‌اش مرا مورد آزار قرار داد .
با شكایت این دختر، وی به پزشكی قانونی معرفی شد‌. وقتی پزشكی قانونی ادعای وی مبنی بر آزار و اذیت را تایید كرد جواد و پسر عمه‌اش به نام افشین بازداشت شدند، اما خودشان را بی‌گناه خواندند .
دو پسر جوان ادعا كردند با میل دختر جوان با او رابطه برقرار كرده‌اند. در این میان و با تكمیل تحقیقات پلیسی تعداد زیادی عكس و فیلم سیاه كه بین آنها رد و بدل شده بود نیز به دست آمد و دو متهم با قرار دو میلیارد تومانی آزاد شدند .
آنها دیروز در شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستادند. در ابتدای این جلسه شیدا برای متهمان اشد مجازات را خواست. سپس جواد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من لیسانس شیمی دارم‌. تازه خدمت سربازی‌ام تمام شده بود و با اسنپ كار می‌كردم و می‌خواستم آتش‌نشان شوم كه از طریق اینستاگرام با شیدا آشنا شدم و او را فالو كردم‌. گاهی اوقات برایش پیام می‌فرستادم تا این‌كه بعد از مدتی با او قرار ملاقات گذاشتم و به دیدنش رفتم. رابطه ما با هم نزدیك‌تر شد تا این‌كه او را به خانه عمویم در حوالی خیابان نیروی هوایی تهران دعوت كردم.
وی ادامه داد: عمویم در یكی از خانه‌هایی كه پدرم دارد اجاره‌نشین است. به همین خاطر شیدا را به آنجا دعوت كردم. من و شیدا در خانه عمویم تنها شدیم و من با میل خودش با او رابطه برقرار كردم‌. عكس‌ها و فیلم‌های رد و بدل شده بین ما نیز نشان می‌دهد او خودش به برقراری این رابطه تمایل داشته، اما حالا علیه من شكایت كرده و ادعا می‌كند من او را آزار داده‌ام. سپس افشین 20ساله روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: من هم با اسنپ كار می‌كردم و می‌دانستم مدتی است پسر‌دایی‌ام با دختر جوانی از طریق اینستاگرام آشنا شده است‌. من هم اولین بار از طریق اینستاگرام با شیدا آشنا شدم و پس از مدتی او را ملاقات كردم‌. او از من خواست تا با هم رابطه داشته باشیم‌. به همین خاطر او را به خانه‌مان دعوت كردم‌. من آدرس خانه پدری‌ام را به شیدا دادم و او با اسنپ به آنجا آمد‌. حتی او از طریق اینستاگرام با چند نفر از دوستانم هم آشنا شده و از من خواسته بود تا آنها را هم به خانه‌مان دعوت كنم‌، ولی حالا ادعا می‌كند من و جواد به زور او را آزار داده‌ایم. او این ادعا را به دروغ مطرح كرده تا ما را به دردسر بیندازد.
با پایان دفاعیات دو متهم هیات قضایی وارد شور شدند تا رای صادر كنند.