دام شیطانی  برای پرستار كودك

دام شیطانی برای پرستار كودك


مرد قناد كه با ربودن زن پرستاركودك قصد داشت او را در دام شیطانی‌اش گرفتار كند، ناكام ماند و بازداشت شد‌. او در بازجویی مدعی شد شاكی قصد اخاذی از او را داشته كه پس از ناكامی، اين شكایت دروغین را مطرح كرده است.
به گزارش جام‌جم، عصر هشتم بهمن امسال مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد زن جوانی بیهوش در خیابان منتهی به جنگل لویزان افتاده‌است. ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند و زن بیهوش به بیمارستان منتقل شد. مردی كه این زن را یافته بود، گفت: دقایقی قبل خودروی تیبایی كه این زن سرنشین آن بود از مقابلم رد شد. زن جوان با راننده درگیر بود و در یك لحظه در خودرو را باز و خود را به بیرون پرت كرد.
 تحقیقات برای یافتن راننده فراری ادامه داشت تا این‌كه بعد از یك هفته ماموران متوجه شدند كه زن جوان از كما خارج شده است.  وی به افسر‌تحقیق گفت: من پرستار کودک هستم. روز حادثه بعد از بیرون آمدن از محل کارم سوار خودروی تیبایی شدم و از راننده خواستم مرا به نزدیك‌ترین ایستگاه مترو برساند. راننده پس از دقایقی تغییر مسیر داد و مرا ربود. هر چه التماس كردم رهایم كند توجهی نكرد و تهدید كرد باید ساكت شوم در غیر این صورت مرا می‌كشد. با قفل فرمان ضربه‌ای به در زدم كه باز شد و خودم را بیرون انداختم.
پلیس در جست‌وجوی آدم‌ربای فراری بود تا این‌كه با گذشت یك ماه از این ماجرا روز سه‌شنبه متهم فراری كه در یك قنادی در شمال تهران كار می‌كرد، شناسایی و بازداشت شد.
روز چهارشنبه متهم پرونده در غیاب بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی نزد بازپرس غلامی منتقل شد و ادعای عجیبی را مطرح كرد و گفت: شاكی دروغ می‌گوید و با این شكایت دروغین می‌خواهد از من اخاذی كند.
 تحقیقات از مرد آدم‌ربا در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.