جنایت شبانه  با وسوسه سرقت

جنایت شبانه با وسوسه سرقت


مرد جوانی كه متهم است با انگیزه سرقت به خانه همسایه اش رفته و وی را نیمه شب كشته است دیروز پای میز محاكمه ادعای تازه‌ای را مطرح كرد.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از فروردین 95 و با كشته شدن مرد 32ساله‌ای به نام یوسف در خانه‌اش در شریف آباد آغاز شد. شواهد نشان می‌داد قربانی نیمه‌شب با ضربه‌های چاقو از پا در آمده است. همسر وی كه هراسان بود به ماموران گفت: نیمه شب با سر و صداهای شوهرم بیدار شدم و دیدم او با یك مرد غریبه گلاویز است . مرد غریبه می‌خواست فرار كند كه شوهرم سد راهش شد و او با چاقو شوهرم را كشت. گرچه مرد غریبه صورتش را با پارچه پوشانده بود ولی من او را از صدایش شناختم و گمان می‌كنم همسایه مان به نام احمد بود.
با اطلاعاتی كه زن جوان به پلیس داد احمد 30ساله ردیابی شد .ولی وی همزمان با جنایت، شبانه به مكان نامعلومی گریخته بود. تا این‌كه پلیس رد وی را سه هفته بعد یافت و او بازداشت شود. متهم در تحقیقات به جنایت با انگیزه سرقت اعتراف كرد و گفت: من و یوسف از سال‌ها قبل همسایه دیوار به دیوار بودیم و از وضعیت زندگی او مطلع بودم و می‌دانستم در خانه‌اش پول و طلا نگهداری می‌كند. چون وضع مالی بدی داشتم به فكر سرقت افتادم. به همین خاطر صورتم را با پارچه پوشاندم و نیمه شب به خانه او رفتم.با خودم چاقو برداشتم و از دیوار وارد خانه یوسف شدم. در حال نزدیك شدن به كمد طلاها بودم كه یوسف بیدار شد و با هم گلاویز شدیم. من از ترسم می‌خواستم فرار كنم اما او سد راهم شد و من چند ضربه چاقو به او زدم.
با اعتراف‌های احمد وی دیروز در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یك قاضی مستشار پای میز محاكمه ایستاد.  متهم در دادگاه ادعای تازه‌ای را مطرح كرد. وی خودش را بی‌گناه خواند و گفت: من نمی‌دانم چه كسی یوسف را كشته و مرا به‌عنوان قاتل معرفی كرده است.من تحت‌فشار بازجویی به قتل اعتراف كرده بودم. ولی حالا می‌گویم بی‌گناهم و نمی‌دانم چرا همسر یوسف مرا به عنوان قاتل همسرش معرفی كرده است.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر كند.