ربودن زن معتاد  به خاطر پول موادمخدر

ربودن زن معتاد به خاطر پول موادمخدر

مرد شرور برای این‌كه پول فروش مواد را از زن جوان بگیرد با حمله به خانه این زن، فرزندانش را شكنجه كرد و او را ربود.
به گزارش جام‌جم، بیست و هفتم بهمن امسال مردی باحضوردر شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ازمرد شروری به اتهام ربودن همسرش وكتك زدن دوفرزندش شكایت كرد.
شاكی گفت: معتاد به شیشه ام و برای ترك به كمپ رفته بودم. از طریق خانواده‌ام با خبر شدم شرورمحله‌مان در جنوب شرق تهران كه به خاطر پول خرید مواد با من اختلاف داشت، به خانه‌ام حمله كرده، همسرم را ربوده و دخترو پسرم را كتك زده و با سیگار دستشان را سوزانده است.
در این مرحله ماموران به تحقیق از فرزندان زن ربوده شده پرداختندكه آنها گفته‌های پدرشان را تایید كردند.  دختر شاكی به افسر تحقیق گفت: مادر و پدرم شیشه‌ای بودند. زمانی كه پدرم در كمپ بستری بود، مردی كه شرور محله‌مان بود چند بار مزاحم ما شد. شیشه‌های خانه مان را می‌شكست وبا حمله به خانه مان من و برادر و مادرمان را كتك می‌زد. حتی با آتش سیگار، دستانمان را سوزاند . روز حادثه وقتی مادرم به خانه آمد مورد حمله مرد شرور قرار گرفت و كتك خورد. مرد شرور بعد ما را كتك زد و وسایل خانه را به هم ریخت. مادرم را ربود و با انداختن در خودرویش برد.  
تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا و نجات زن گروگان ادامه داشت تا این‌كه روزهای پایانی هفته گذشته مادر این زن باحضوردرپلیس آگاهی اعلام كرد دخترش را ازدست گروگان نجات داده است.
 زن میانسال به افسرتحقیق گفت:بعد از شناسایی مخفیگاه مرد آدم ربا، به آنجا رفتم و دخترم را نجات دادم و برای این‌كه دوباره ربوده نشود او را به كمپ بردیم تا از دست مرد شرور در امان باشد.
در ادامه ماموران متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر كردند. متهم در بازجویی پلیسی مدعی شد چون زن جوان و شوهرش از او شیشه گرفته و پولی نداده بودند، زن جوان را ربوده تا به پولش برسد.
تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد كه او منكر كتك‌زدن فرزندان شاكی شده است.