انصاری‌فرد: خدا در شرایط سخت حامی‌ام بوده

انصاری‌فرد: خدا در شرایط سخت حامی‌ام بوده

درست در روزهایی كه همه تصور می‌كردند ماموریت كریم انصاری‌فرد در ناتینگهام فارست با شكست روبه‌رو شده، این بازیكن در زمین بازی ظهور كرد و موفق شد باعث برد تیمش شود. همین هفته قبل بود كه كریم برای تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه بازی كرد و این مسأله تعجب ایرانی‌ها را در‌پی داشت. مارتیل اونیل، سرمربی ناتینگهام به گفته خود چنین تصمیمی گرفت تا انصاری فرد از شرایط آرمانی فاصله نگیرد و حداقل بتواند در جایی بازی كند. شنبه‌شب در ورزشگاه گراند‌سیتی، ناتینگهام میزبان هتل‌هال‌سیتی بود و تا پیش از درخشش كریم نتوانسته بود به مهمان خود گل بزند. انصاری‌فرد در دقیقه 60 مسابقه وارد زمین شد. او 12‌دقیقه بعد یك پاس گل به كاروالیو داد. هال سیتی قصد جبران داشت، ولی كریم توانست چهار دقیقه بعد هم گل دوم تیمش را بزند تا ستاره بی‌چون و چرای ناتینگهام باشد. این تیم یك گل دیگر هم زد و در نهایت
 3 بر صفر برنده شد. با این برد، یاران كریم به رده هشتم رسیدند.
درخشش انصاری‌فرد باعث تعریف و تمجید رسانه‌های انگلیسی از او شد. ناتینگهام پست در این باره نوشت: «كاروالیو و كریم انصاری‌فرد شایسته ستایش از سوی هواداران وفادار ناتینگهام فارست پس از پایان بازی برابر هال‌سیتی بودند.» 
كریم انصاری‌فرد در شب تولد همسرش موفق به درخشش در چمپیونزشیپ شد. او گل خود را هم به همسرش تقدیم كرد كه در ورزشگاه خانگی تیمش حضور داشت و نظاره گر بازی‌اش بود. كریم با این پاس گل و گلزنی حالا بسیار روحیه گرفته و امیدوار است در هفته‌های بعدی شانس بیشتری برای حضور در زمین به‌دست بیاورد. وقتی در این باره از كریم سؤال كردیم، گفت: «خدا را شكر می‌كنم. من همیشه شاكر خدا بوده‌ام كه در شرایط سخت از من حمایت كرده و در كنارم بوده است. در این مدت فقط انگیزه داشتم تا بتوانم برای تیم بازی كنم و مترصد یك موقعیت بودم. بازهم خدا را شكر می‌كنم كه توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.»