هواداران بیایند آزادی، منتظریم

استقلالی‌ها از بازی با العین می‌گویند

هواداران بیایند آزادی، منتظریم

استقلال تهران فردا در ورزشگاه آزادی میزبان العین است. این بازی برای آبی‌ها كلیدی است چراكه اولین دیدار فصل لیگ قهرمانان را به الدحیل باختند. این شروع بد باعث شد شفر و شاگردانش خیلی زود خطر را احساس كنند. طبیعتا اگر آنها مقابل العین هم نتیجه نگیرند شرایطشان بسیار سخت خواهد بود. نباید فراموش كرد استقلال با الهلال همگروه است و این یعنی كار سخت‌تر می‌شود. در حال حاضر و روی كاغذ ضعیف ترین تیم گروه العین است. استقلال باید این تیم را شكست دهد، اگر می‌خواهد شانس صعود داشته باشد. العین در بازی اول خود در خانه به الهلال عربستان باخت. این یعنی تیم عربستانی با قدرت به رقابت‌ها بازگشته است. الدحیل هم كه قدرت خود را مقابل استقلال نشان داد.
شفر و شاگردانش به خوبی می‌دانند بازی فردا چقدر اهمیت دارد و به همین خاطر می‌خواهند هر طور شده برنده باشند. آبی‌ها فعلا حال و روز خوبی دارند و حتی به این فكر می‌كنند كه بتوانند شكست تاریخی خود را مقابل العین جبران كنند. استقلال سال گذشته در ورزشگاه خانگی العین شكست 6 بر یك مقابل این تیم داشت. در فصل قبلی لیگ قهرمانان آبی‌ها دوباره با العین همگروه شدند و به دو تساوی مقابل این تیم رسیدند. البته العین می‌توانست در خانه به استقلال ببازد اما لطف داور بازی مانع شكست این تیم شد. او به اشتباه دو پنالتی برای العین گرفت و كلا قضاوت یكطرفه‌ای داشت تا دو تیم 
2 - 2 كنند. در بازی برگشت هم استقلال و العین یك - یك مساوی كردند. حالا آبی‌ها در اندیشه شكست العین در آزادی هستند.
فرشید اسماعیلی هافبك استقلال در این باره می‌گوید: «العین تیم خوبی است. متاسفانه در آن مسابقه‌ای كه شش گل از آنها خوردیم من حضور نداشتم و محروم بودم. به همین خاطر از روی سكو بازی را دیدم. خیلی خیلی لحظات بدی بود و همیشه به این فكر می‌كنیم که بتوانیم آن بازی را جبران كنیم. البته هیچ‌گاه به‌دنبال انتقام نیستیم. دوست داریم برنده باشیم چه با یك گل چه با دو گل. واقعا برایمان فرقی ندارد و مهم این است كه برنده باشیم ولی بدمان نمی‌آید آن شكست را جبران كنیم.» داریوش شجاعیان، دیگر بازیكن استقلال هم در این باره می‌گوید: «امیدواریم فردا هواداران زیادی به آزادی بیایند.  حضور هواداران نقش مهمی در موفقیت تیم دارد. هواداران در همه شرایط كنار ما بوده‌اند. ان‌شاءا... بیایند و با حمایت آنها بتوانیم مقابل العین خوب بازی كنیم و برنده باشیم.» امید نورافكن، دیگر بازیكن استقلال هم چنین نظری درباره بازی دارد: «لیگ قهرمانان جایی است كه بهترین تیم‌های آسیا می‌آیند. واقعا تیم ضعیفی وجود ندارد. سطح تیم‌ها هم خیلی بالاتر از اكثر تیم‌های ایران است. به خاطر همین باید با تمام توان بازی كنیم. البته گاهی بدشانس هستیم مثل بازی اول مقابل الدحیل. امیدوارم مقابل العین دیگر بدشانسی نیاوریم و ان‌شاءا... در آزادی سه امتیاز را به دست بیاوریم. هواداران هم ان‌شاءا... بیایند كه منتظر هستیم.»