حملات كور‌كورانه رژیم صهیونیستی به غزه

حملات كور‌كورانه رژیم صهیونیستی به غزه

بامداد روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صد نقطه در نوار غزه حمله كردند‌. این حملات كوركورانه درحالی انجام می‌شود كه گروه‌های فتح و حماس می‌گویند در جریان شلیك موشك از نوار غزه به قلب تل‌آویو نیستند. روز پنجشنبه چند موشك با عبور از سامانه دفاعی گنبد آهنین به تل‌آویو اصابت كرد و رژیم صهیونیستی با وحشت آژیرهای خطر را در این شهر به صدا در آورد.
ساكنان مناطق جنوبی نوار غزه بامداد دیروز از شنیده‌شدن صدای انفجارهای قدرتمند در این مناطق خبر دادند. ساعتی پیش از آن گزارش شده بود هواپیماهای بدون‌سرنشین رژیم صهیونیستی بر فراز غزه مشغول گشتزنی هستند. به نوشته پایگاه شبكه القدس، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی مناطق جنوبی نوار غزه از جمله بندر شهر خان یونس و شهرك سابقا صهیونیست‌نشین نتزاریم را هدف حمله قرار داده‌اند. دانشگاه شهر الزهراء، یك ایستگاه پلیس و ساختمانی در منطقه الواحه در غرب شهر غزه نیز از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و به آنها خسارت‌هایی وارد آمد.
شامگاه پنجشنبه آژیرهای خطر در تل‌آویو به صدا درآمد و منابع صهیونیستی گفتند سه موشك به این شهر شلیك شده است. یكی از این موشك‌ها به منطقه جوش دان اصابت كرد و موشك دوم نیز در منطقه باز این شهر فرود آمده است. گفته می‌شود یك موشك هم رهگيری و در هوا منهدم شده است. شبكه المنار خبر داد در جریان شلیك این موشك‌ها ده‌ها نفر زخمی شدند. رژیم صهیونیستی بلافاصله جنبش حماس را مسؤول این حملات اعلام كرد. در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارونوت از جلسه‌ای با شركت بنیامین نتانیاهو و فرماندهان ارتش در دفتر وزارت دفاع خبر داد. با این حال روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی و جنبش حماس ادعای صهیونیست‌ها را مبنی بر شلیك دو موشك از غزه به سمت تل‌آویو رد كردند و در بیانیه‌های جداگانه‌ای گفتند موشك‌های شلیك شده به سمت تل‌آویو ارتباطی با گروه‌های مقاومت فلسطین ندارد. به گفته كارشناسان، نتانیاهو به دلیل نزدیك شدن به فضای انتخابات و كاهش شانس خود در آن دست به اقداماتی جنگ‌طلبانه می‌زند.